Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرکل بنیاد شهید یزد:

رتبه برتر کشوری بنیاد شهید یزد درزمینهٔ خدمت به جامعه ایثارگری


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در همایش آزادگان استان گفت: بنیاد شهید یزد درزمینهٔ خدمت به جامعه ایثارگری رتبه برتر را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار یزدامروز، احمد ابراهیمی در همایش آزادگان استان یزد در دانشگاه یزد امینت، آرامش و آسایش کشور را ناشی از صبر و استقامت آزادگان و خانواده‌های آنان دانست و گفت: آزادگان ما هم با صبر و استقامت در زندان‌های عراق د ر دوران اسارت و هم پس از بازگشت به کشور منشأ خیروبرکت برای کشور بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: کمیته‌های مختلفی در بنیاد شهید برای حل مشکلات این عزیزان شکل‌گرفته و تلاش می‌کنیم مشکلات این عزیزان را حل‌وفصل کینم.

ابراهیمی با اشاره به وجود توانمندی‌های خاص در آزادگان اظهار داشت: بیش از 50 نفراز آزادگان و خانواده‌هایشان در شمار نخبگان قرار دارند.

مدیرکل بنیاد شهید استان؛ تکریم ارباب‌رجوع با رویکرد اقتصاد مقاومتی، حضور در شهرستان‌ها و پیگیری مشکلات جانبازان، تشکیل شوراهای ایثارگران در شهرستان‌ها، تشکیل شورای معاونین، اعزام تیم‌های 10 نفره با رویکردهای مختلف به شهرستان‌ها و همچنین توجه به اشتغال جامعه ایثارگری خانواده‌هایشان را ازجمله اقدامات بنیاد شهید استان در خصوص آزادگان برشمرد.

وی از رتبه برتر بنیاد شهید استان در کشور خبر داد و ابراز داشت: در ارزیابی عملکرد در سال گذشته در بین 32 استان، رتبه برتری کشوری را کسب کردیم و این نشان از فعالیت‌های خوب این اداره کل دارد.

ابراهیمی در پایان به راه‌اندازی کمیته پایش سلامت در بنیاد شهید یزد خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم جانبازان عزیز با شرکت در این پایش نسبت به‌سلامت خود اقدام مؤثر انجام دهند.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار