Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

رویکرد سپاه الغدیر نگاه همه جانبه به ماموریت های بسیج است


فرمانده سپاه الغدیر یزد در دیدار با امام جمعه تفت گفت: رویکرد تحولی فرمانده جدید سازمان بسیج توجه همه جانبه به ماموریت ها و اولویت یکسان همه وظایف بسیج است که در این بین نقش سپاه های استانی که درگیر ماموریت بسیج هستند نقش اصلی و کلیدی است.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در دیدار با امام جمعه تفت ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت رضا(ع)، با ابراز خرسندی از دیدار با حجت الاسلام سرمه چشم اذعان داشت: جایگاه مردمی و معنوی شما در بین مردمان شهر تفت مهمترین پشتوانه و ویژگی مهمی است که کمک شایانی در روند فعالیت ها و خدمات شما خواهد داشت.

سرهنگ رضا پورشمسی با اشاره به نقش و جایگاه سپاه الغدیر استان یزد در بین مردم اذعان داشت: ظرفیت بزرگی که سپاه الغدیر استان یزد از آن بهره برده اعتماد مردمان دارالعباده به این نهاد از ابتدای شکل گیری در دفاع مقدس  تاکنون بوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم اهمیت این ظرفیت و اعتماد مردم را درک کنیم و جایگاه سپاه و بسیج را در استان به آنچه که لایق مردم این دیار است برسانیم.

وی انتصاب فرمانده جدید سازمان بسیج مستضعفین را یادآور و اذعان داشت: رویکرد تحولی فرمانده جدید سازمان بسیج توجه همه جانبه به ماموریت ها و اولویت یکسان همه وظایف بسیج است که در این بین نقش سپاه های استانی که درگیر ماموریت بسیج هستند نقش اصلی و کلیدی است.

جوان ترین فرمانده سپاه استانی کشور در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای به نقش مجمع عالی بسیج در شهرستان ها داشت و گفت: مجمع عالی بسیج به عنوان یک اتاق فکر متشکل از اقشار مختلف بسیج می تواند با جلسات کارشناسی و مستمر خود بسیاری از آسیب ها و مشکلات یک منطقه یا شهرستان را آسیب شناسی کند و برای آن راهکاری عملی ارائه دهد.

وی ادامه داد: امام جمعه به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج در هرشهرستان، هدایت گر این مجمع است که باید سیاست گذاری و مسیر حرکت این اتاق فکر را ریل گذاری کند.

پورشمسی با تقدیر از دغدغه های فرهنگی و نگاه مسئولانه امام جمعه تفت اذعان داشت: شهرستان تفت به جهت قرار گیری در منطقه ییلاقی استان از تبعات فرهنگی برخی از اتفاقات رنج می برد که مجمع عالی بسیج می تواند نقش مهمی در کاهش این تبعات داشته باشد.

انتهای پیام/م*






آخرین اخبار آخرین اخبار