Navigation Navigation

محتوا محتوا


رئیس‌جمهور درگذشت مرحوم حاج حسین پورصالح را تسلیت گفت


روحانی در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین پورصالح، اسوه صبر و پدر شهیدان والامقام محمود و مهدی و جانباز سرافراز محمد پورصالح را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن پدر مجاهد، رحمت واسعه الهی مسئلت کرد.

به گزارش یزد امــــروز از یزدرسا به نقل از نسیم ، رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین پورصالح، اسوه صبر، ایثار و استقامت و پدر شهیدان والامقام محمود و مهدی و جانباز سرافراز محمد پورصالح را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن پدر مجاهد، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت کرد.


متن پیام حجت الاسلام و المسمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
درگذشت مرحوم حاج حسین پورصالح، اسوه صبر، ایثار و استقامت و پدر شهیدان والامقام محمود و مهدی و جانباز سرفراز محمد پورصالح موجب تألم و تأثر خاطر گردید.


به یقین یاد و خاطره فداکاری های این فقید سعید که علاوه بر تقدیم فرزندان دلبند خود به اسلام و انقلاب، جد بزرگوار شهیدان والاتبار محمد و محسن فرجی علی آبادی نیز هستند، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز رفیع و ماندگار خواهد بود.


اینجانب این مصیبت را به خانواده بزرگ ایشان و عموم ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفته، از درگاه ایزد منان برای آن پدر مجاهد، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و اجر مسئلت می نمایم.


حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ص






آخرین اخبار آخرین اخبار