Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر بیمه کوثر خبر داد

زیان دهی صنعت بیمه در لرستان


مدیر بیمه کوثر لرستان گفت: صنعت بیمه در این استان بیشترین ضریب خسارت را در بین استانهای کشور به خوداختصاص داده و برابر آمار منتشرشده توسط بیمه مرکزی ، عملکرد کلی صنعت بیمه در استان زیان ده می باشد.

به گزارش یزدامروز؛سعید نعمتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه به همین دلیل شرکت های بیمه ای در این استان کمتر نگاه توسعه ای دارند و این روند نیز از سرعت قطار توسعه استان می کاهد ، افزود: کاهش ضریب خسارت و رساندن آن به حد نرمال کشوری نیازمند فرهنگ سازی و یاری دستگاههای مختلف استان است.

وی اضافه کرد: بدون شک تضمین سرمایه گذاری در استان بدون حضور فعال صنعت بیمه مهیا نخواهد شد و توسعه در استان نیز بدون تقویت امنیت سرمایه گذاری شکل نخواهد گرفت.

به گفته وی یکی از موارد زیان ده بودن شرکت های بیمه در این استان پرونده های ساختگی است که تاکنون 74 پرونده ساختگی و صحنه سازی به ارزش 65 میلیارد ریال توسط بیمه کوثر کشف و با همکاری مراجع انتظامی و قضایی مختومه شده است.

نعمتی افزود: شرکت بیمه کوثر در استان لرستان بیش ازسه هزار و 200پرونده خسارتی را در شش ماهه اول امسال تشکیل داده و 64 میلیارد ریال خسارت نیز پرداخت کرده است.

بیمه کوثر به عنوان یکی از بخش های وابسته به وزات دفاع در کشور فعالیت می کند.






آخرین اخبار آخرین اخبار