Navigation Navigation

محتوا محتوا

واکنش اعضای شورای شهر به یک ادعا؛

شایق:ادعای مدیریت شهرداری توسط فرهمند خلاف واقع است/جورابی:فرهمند،تنها وظیفه خود را انجام داده است


اعضای شورای شهر یزد نسبت به ادعای خبرنگار آفتاب یزد واکنش نشان دادند.

به گزارش یزدامروز؛ علی رغم اینکه بالاخره  شورای پنجم شهر یزد توانست با انتخاب عزیزی به عنوان شهردار به حرف وحدیث های هشت ماهه پایان دهد اما در چند روز گذشته بازهم موضوع شهرداری یزد و اداره ی آن به موضوع داغ رسانه های استان تبدیل شد.

خبرنگار روزنامه آفتاب یزد در کانال خود با بیان این مطلب که «اساسا شورای پنجم از همان ابتدا یک شهردار بیشتر نداشته، آن هم مجتبی فرهمند بوده گفته در زمان جمالی نژاد، شهردار فرهمند بود در این هشت ماهه ی سرپرستی مشتاقیون هم شهردار فرهمند بود! از حالا به بعد و تا انتهای شورای پنج نیز همچنان شهردار فرهمند است. حتی اگر وزارت کشور خودِ فرهمند را هم تأیید می کرد بازهم شهردار فرهمند بود!!!»

الهه جورابی در مصاحبه با خبرنگار یزدامروز؛ در واکنش به این ادعا گفت: بنده در این مدت چنین چیزی را مشاهده نکردم اما حضور آقای فرهمند در جلسات مختلف و دوشادوش جمالی نژاد به دلیل آشنایی وی با مقررات معماری و شهرسازی بود.

عضو شورای شهر یزد افزود: فرهمند درزمینهٔ معاونت معماری و شهرسازی شهرداری عملکرد قابل قبولی داشته و تنها در حیطه وظیفه خودکار کرده است اما اینکه بگوییم اقدامات او یا همراهی شهردار یا سرپرست شهرداری به معنی دخالت وی در امور مدیریتی شهر محسوب می‌شود حرف درستی نیست.

ادعای اداره ی شهرداری توسط فرهمند خلاف واقع است

مرتضی شایق هم در این زمینه به خبرنگار ما گفت: حضور فرهمند در جلسات مختلف طبیعی است چراکه وی معاون معماری و شهرسازی شهرداری یزد است و بر اساس شرح وظایفش باید در این جلسات شرکت کند.

نائب رئیس شورای شهر یزد افزود: ادعایی که در این زمینه مطرح می‌شود خلاف واقع بوده و شهردار جدید نیز انسانی کارآمد و قوی در عرصه مدیریتی است و از عهده مدیریت شهر به‌خوبی بر خواهد آمد.

وی تأکید کرد: معاونان شهرداری باید وظایف خود را انجام دهند و شهردار نیز وظایف خود را اما مشورت گرفتن شهردار از معاونان به معنای دخالت آنان درزمینهٔ مدیریت شهر نیست و این موضوع به دلیل تبحر و تسلط آنان بر بخش‌های تحت مدیریت آنان است که درمجموع منافع آن به شهر و مردم بازمی‌گردد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار