Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه یزد در دیدار با شاعران کشوری:

شعر در تراز انقلاب باید امید را در جامعه شکوفا کند


امام جمعه یزد در دیدار با شاعران جشنواره ملی شعر گفت: شما به عنوان شاعران در تراز انقلاب باید شعرهایی را بگویید که به حرکت شتابگونه انقلاب بیفزاید و امید به آینده را در مردم شکوفا کند.

به گزارش خبرنگار یزدامروز، امام جمعه یزد در دیدار با شاعران  جشنواره ملی شعر در امتداد فجر که به میزبانی استان یزد در حال برگزاری ضمن خیر مقدم گفت: حضور شما شاعران عزیز در در دارالعباده افتخاری برای استان یزد محسوب می شود.

آیت الله ناصری با تبریک هفته بسیج، اذعان داشت: دو ویژگی امام خمینی(ره) باعث شد تا تصمیمات و اقدامات او با نیت الهی برای نسل های آینده ماندگار باشد.

وی ادامه داد: دو ویژگی عشق به خدا و عشق به مردم باعث شد تا امام(ره) حتی در امورات شخصی زندگی در دوران تبعید به یاد مبارزان انقلاب باشد و در بسیاری از امور بر خود سختی میداد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به جمله زیبای بسیج مدرسه عشق است، تصریح کرد: بسیج مدرسه عشقی است که عشق از آن سرچشمه گرفته است و می توان عشق را از آن آموخت.

وی با بیان اینکه شعر حماسی باید به حرکت روبه جلوی انقلاب و کشور کمک کند، اظهارداشت: شما به عنوان شاعران  در تراز انقلاب باید شعرهایی را بگویید که به حرکت شتابگونه انقلاب بیفزاید و امید به آینده را در مردم شکوفا کند.

* رویداد ملی شب شعر «در امتداد فجر» با حضور بیش از 30 شاعر کشور

در ابتدای این دیدار مسئول بسیج هنرمندان استان یزد با تشکر از وقت گذاری امام جمعه یزد گفت: همزمان با هفته بسیج، رویداد ملی شب شعر «در امتداد فجر» با حضور بیش از 30 شاعر کشور در استان یزد در حال برگزاری است.

پارسائیان ادامه داد: جمع حاضر شاعران برجسته و توانای سراسر کشور هستند که در این جشنواره شرکت داشته اند که اختتامییه این جشنواره فردا با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم هنرمندان بسیجی کشور به عنوان قشری از این تشکل میلیونی بتواند وظیفه خود در راستای آرمان های انقلاب و پیشبرد کشور را به خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/م*






آخرین اخبار آخرین اخبار