Navigation Navigation

محتوا محتوا

قائم مقام صداو سیمای مرکز یزد:

شهادت سردار سلیمانی؛ انقلاب اسلامی را بیمه کرد


حجت‌الاسلام کشفی درنشست کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:شهادت دلاورمرد جهان اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی،انقلاب را بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ حجت‌الاسلام صداقت کشفی پیش از ظهر امروز درنشست کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:علیرغم تمام شیطنتها و توطئه های دشمنان برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهادت دلاورمرد جهان اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی،انقلاب را بیمه کرد و همه مردم به برکت خون شهید با تمام وجود از ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی دفاع کردند و دشمن را مأیوس نمودند.

قائم مقام صداو سیمای مرکز یزد با اشاره به همزمانی چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با طلیعه 22 بهمن اظهار داشت: وحدت و انسجام مردم عزیز و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب سبب افزایش قدرت کشور و سربلندی روزافزون ما در جهان خواهد شد. بنابراین همه رسانه ها و ازجمله فضای مجازی باید درجهت تقویت این امر مهم گام بردارند.

گفتنی است امسال 31 کارگروه استانی برای برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر در نظر گرفته شده است که یکی از کارگروه ها، کارگروه رسانه و فضای مجازی است.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار