Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده ناجا در یزد:

ضعف در برابر خواسته های دشمنان، نقض استقلال کشور است/استان یزد رتبه نخست سلامت اداری کشور


فرمانده نیروی انتظامی کشور در جمع نیروهای انتتظامی استان یزد گفت: امروز دشمنان با تحریم های سیاسی و اقتصادی درصدد نقض استقلال کشورهستند چراکه استقلال به دو گونه است اول عدم حرف شنوی ازدشمن و دوم اینکه در برابر خواسته های آن ها از موضع ضعف عمل نشود.

به گزارش خبرنگار یزد امــــروز؛ فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم صبحگاه ستاد فرماندهي انتظامي استان یزد و در جمع نیروهای تحت امرش، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: این روزها یاد آور روزهای پیروزی انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.


سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم پیروزی انقلاب را ثمره سال ها مجاهدت و تلاش مردم ،روحانیت وامام راحل دانست و افزود: از سال 42تا سال 57 در یک بازه زمانی 15ساله این انقلاب به بار نشست و بعد از 14 قرن حکومت حاکمان جور وستم ،حکومت شجره طیبه ولایت سر برون آورد و بار دیگر حکومت «الله» بر این سرزمین حکمفرما شد.


سردار احمدی مقدم پیدایش انقلاب اسلامی را یکی از نشانه های ظهور امام زمان(عج) خواند و اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز رفاه و آسایش برای همه جهانیان بوده چراکه اسلام منادی رافت،عطوفت،کرامت انسانی، امنیت و احترام به اقلیت های مذهبی است و اگر امروز گروه های تکفیری با حمایت مستکبران عالم در منطقه دست به جنایت زده و قصد تخریب چهره نورانی اسلام رادارند به دلیل مبارزه با اسلام واقعی است که در پرتو جمهوری اسلامی به جهانیان عرضه می شود.


احمدی مقدم ادامه داد: دشمنان اسلام درصدد نمایشی خشن و ترسناک از این دین سراسر مهربانی هستند و در این راه به هر دسیسه ای متوسل شده  اما طبق آیه سریع قرآن که می فرماید: يُرِيدُونَ أَن يُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (مى‏خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش كنند ولى خداوند نمى‏گذارد تا اين كه نور خود را كامل كند و هر چند كافران خوش ندارند) اگرچه شاید در کوتاه مدت موفقیت هایی را کسب نمایند اما در بلند مدت هرگز موفق نخواهند شد.


فرمانده ناجا در تایید سخنانش به سخنان زینب کبری (س) در برابر یزید اشاره  و اضافه کرد:  وقتی یزید از کشته شدن اباعبدالله و یارانش مباهات می کند حضرت می فرماید : من جز زیبایی نمی بینم وامروز مشاهده می شود که راهپیمایی 20میلیونی اربعین حسینی چه غوغایی در عالم برپا کرده و این  در حالیست که از یزیدیان کوچکترین اثری وجود ندارد.


رئیس پلیس کشور با اشاره به توطئه های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: در ابتدای انقلاب صحبت از یکی دو ماهه بودن آن بود سپس چنگ را تحمیل کردند، گروه های تروریستی در کشورمسئولان ما را به خاک و خون کشیدند و توطئه های مختلف تا امروزکه با تحریم سیاسی و اقتصادی درصدد نقض استقلال کشورهستند چراکه استقلال به دو گونه است اول عدم حرف شنوی ازدشمن و دوم اینکه  در برابر خواسته های آن ها از موضع ضعف عمل نشود.

سردار احمدی مقدم در ادامه بیان داشت : با همه این تلاش های دشمنان، نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز با صلابت بیشتر به کار خود ادامه می دهد بطوری که امروزدربحث مهم امنیت، در حالی که مردم دنیا و به ویژه کشورهای منطقه از نظر امنیت دچار مشکلات فراوانی هستند ولی بحمداالله ضریب امنیتی در کشور بسیار بالا بوده  واین مرهون اراده الهی و پیوند عمیق مردم با نظام است.


وی کشور ایران را آزادترین کشور جهان نامید و ابراز داشت: شما ببنید در کشورهای دنیا مردم حق اعتراض ندارند و وقتی دست به تظاهراتی می زنند پلیس با نهایت خشونت  با مردم برخورد می کند و با امپراتوری پول و رسانه ، این واقعیت را از چشم مردم دور نگه می دارند.


فرمانده نیروی انتظامی کشورخاطر نشان کرد: مسیر امروز کشور مسیر ناهمواری است چراکه دشمن از هر راهی شکست بخورد از راه دیگر وارد می شود پس باید بسیار هوشمندانه عمل کرد و خوشبختانه ملت هوشیار و علاقه مند به نظام ایران ،مسائل  کشور را رصد می کنند.


سردار اسماعیل احمدی مقدم استان یزد را استانی ممتاز در کشور خواند و گفت: استان یزد در بین 20استان کشور از نظر سلامت اداری ، در جایگاه نخست قرارگرفته است.


وی همچنین  کسب بالاترین نمره در زمینه عملکرد اجرایی توسط نیروی انتظامی استان یزد را نتیجه ایمان، درستی و تلاش بی وقفه کارکنان نیروی انتظامی استان برشمرد وگفت: قطعا باشناختی که از مردم و فرهنگ استان یزد وجود دارد جز این نیز انتظار دیگری نخواهد بود.
 






آخرین اخبار آخرین اخبار