Navigation Navigation

محتوا محتوا

تحلیلگر سیاسی:

فتنه 88 ضربات جبران‌ناپذیری را به مردم وارد کرد/ ایجادکنندگان فتنه در لایه‌های مختلف حضور دارند


کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: علت به وجود آمدن فتنه که ماه‌ها کشور را معطل و ضربات جبران‌ناپذیری را به مردم وارد کرد اقدامات غیراصولی و غیرقانونی سران فتنه بود.

سید رضا صدرالحسینی در گفتگو با خبرنگار یزدامروز؛  با گرامی‌داشت سالروز حماسه 9 دی گفت: نهم دی یک روز تاریخی است و باید به عنوان روز بصیرت تداوم داشته باشد و هرساله ابعاد مختلف فتنه ۸۸، نفوذها و رخنه‌های آینده برای مردم موشکافی شود تا میزان آگاهی عمومی جامعه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ سیاسی انقلاب است، اظهار داشت: نباید فراموش کرد که ایجادکنندگان فتنه در کشور در لایه‌های مختلف حضور دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: علت به وجود آمدن فتنه که ماه‌ها کشور را معطل و ضربات جبران‌ناپذیری را به مردم وارد کرد اقدامات غیراصولی و غیرقانونی سران فتنه بود.

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: مردم با آگاهی و بصیرتی که در طول هشت ماه تداوم فتنه به دست آوردند حضوری در صحنه به خرج دادند که باطل‌السحر همه اقداماتی بود که در طول یک سال قبل از انتخابات تا آن زمان برنامه‌ریزی شده بود.

وی عنوان کرد: دشمنان در طول ۸ ماه از صبر و بردباری مردم سوءاستفاده کردند و مردم بدون هیچ‌گونه دعوتی از سازمان‌ها و نهادها برای حفظ انقلاب اسلامی وارد صحنه شدند.

تحلیلگر سیاسی تأکید کرد: ظرفیت، فهم، درک و بصیرت جامعه دست فتنه‌گران را از فتنه کوتاه کرد و بر همین اساس نهم دی‌ماه به دلیل فهم و بصیرت عمومی مردم به یک واقعه ماندگار در تاریخ آینده انقلاب اسلامی تبدیل شد.

صدرالحسینی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین عواملی که فتنه‌گران تصور می‌کردند می‌توانند به وسیله آن جمهوریت نظام را زیر سوال برده و انتخابات باشکوه مردم را به چالش برای نظام اسلامی تبدیل کنند، حمایت‌های خارجی بود.

وی تصریح کرد: سران فتنه 88 با قصد براندازی نظام جمهوری‌اسلامی و خشنودسازی دشمنان انقلاب و ایجاد آشوب در خیابان‌ها گناه و خیانت بزرگی را مرتکب شدند و از اینکه امروز مورد رحم و رأفت جمهوری اسلامی قرار گرفته اند باید خدا را شاکر باشند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار