Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

فعالیت قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه با اعتبار قریب سه میلیارد تومان در دهستان آسفیج


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از ده ها طرح قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دهستان آسفیج شهرستان بهاباد بازدید کرد.

به گزارش یزدامروز،‌ سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جریان بازدید از ده ها طرح قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دهستان آسفیج شهرستان بهاباد اظهار کرد: اعتبار هزینه شده قرارگاه در خصوص محرومیت زدایی در دهستان اسفیج مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان بوده است.
 
وی ضمن ابراز خرسندی از مشارکت های مردمی در این زمینه گفت: در طرح های روستاهای کمکوییه، ده جمال .آسفیج، ده عسکر و آریج خوشبختانه مشارکت مردم و دستگاهها در این پروژه ها به یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در قالب پنجاه پروژه رسیده است.
 
افزایش راندمان و بهروری روستاها؛ اولویت قرارگاه پیشرفت و آبادانی
 
دهقان جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز در حاشیه این بازدید عنوان کرد: پروژه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این منطقه شامل زیر ساخت های اشتغال، بهره وری آب و عمرانی روستا از جمله احداث بیش از ۱۵ کیلومتر کانال آب کشاورزی بین مزارع، بهسازی ۵۰ واحد دام روستایی،‌ احداث استخر ذخیره آب، خط انتقال برق و غیره بوده است.
 
وی با بیان اینکه این قرارگاه طرح هایی درزمینها ی فرهنگی، تعلیم وتربیت، سلامت و ایجاد اشتغال و بهبود معیشت روستاهای هدف در دست اقدام دارد اذعان کرد: بهسازی جایگاه های دام روستایی به عنوان یکی از گام های ایجاد بهره وری و افزایش راندمان روستا، تحت نظارت راهبر دام قرارگاه اجرایی شده است.
 

 

انتهای پیام/*





آخرین اخبار آخرین اخبار