Navigation Navigation

محتوا محتوا

واکنش دادستان یزد به مغایرت های مالی شهرداری؛

قطعا اگر تخلف مالی شهرداری یزد محرز شود برخورد خواهیم کرد


محمدرضا حدادزاده با بیان اینکه هرچند نمی توان گزارش مغایرت های مالی شهرداری را مبنای قضاوت قرار داد اما قطعا اگر محرز شود تخلف مالی صورت گرفته با آن برخورد خواهیم کرد.

به گزارش یزدامروز؛ محمدرضا حداد زاده، با اشاره به گزارش شورای شهر در خصوص وجود مغایرت مالی در شهرداری بیان داشت: در این زمینه خانم عامری در دادسرا حاضر شد و توضیحاتی درباره این گزارش داد البته معاون مالی شهرداری و چند تن از اعضا هم توضیحاتی دادند اما آنچه برداشت ما از این گزارش است اینکه این گزارش یک گزارش خام و اولیه بوده  و به تنهایی نمی تواند مبنای قضاوت قرار بگیرد.
 
وی با اشاره به توضیحات شهردار در صحن علنی شورا پیرامون مغایرت ها ابراز داشت: بنا بر ادعای شهرداری بخشی از این مغایرت ها برطرف شده وبخشی  نیز باقی مانده  است البته شهرداری معتقد است  بخشی از این مغایرت ها فنی بوده یعنی اینکه در ثبت و ضبط اعداد و ارقام مشکلاتی به وجود آمده و قابل رفع است.
 
حدادزاده تاکید کرد: هرچند نمی توان در این خصوص اظهار نظری کرد اما قطعا اگرمحرز شود تخلف مالی صورت گرفته با آن برخورد خواهیم کرد.
 
دادستان یزد مهمترین بخش گزارش مغایرت ها را بحث وصول چک های واگذار شده به شهرداری عنوان کرد و گفت:  شهرداری مدعی است بر اساس گزارش بانک، بخش عمده ای از این چک ها وصول شده که البته این موضوع در دست بررسی است.
 
وی خاطر نشان کرد: اینکه صرف این گزارش را بدون بررسی بیشتر مبنای سوء استفاده مالی گسترده در شهرداری بدانیم به نظر منطقی نیست و در صحبت های اخیر رئیس شورا نیز بر بررسی بیشتر موضوع تاکید شده بود.
 
یزدآوا
 
انتهای پیام/





آخرین اخبار آخرین اخبار