Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

مداحان پاسخگوی شبهات مطرح شده در جامعه باشند


وی بر لزوم توجه مداحان و شعرای آیینی به مباحث روز تاکید کرد و اظها رداشت: مداحان باید در منابر با ظرافت خاصی پاسخگوی شبهات مطرح شده در جامعه باشند.

به گزارش یزدامروز، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در آخرین جلسه کانون مداحان و شعرای آیینی استان در سال 96 که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه هدف از تشکیل نظام اسلامی مشخص است گفت: حضرت علی (ع) می‌فرماید من آمده‌ام تا عدالت و حق را در جامعه پیاده کنم.

وی افزود: قطعاً طبق فرموده اولین امام شیعیان حکومتی که نتواند عدالت و حق را در جامعه پیدا کند ارزشش از کفش کهنه حضرت علی (ع) هم کمتر است.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه طبق آموزه‌های اسلامی تنها تشکیل نظام اسلامی هدف نیست اظهار داشت: هدف باید پیاده کردن دستورات دینی در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه در تأسیس هر مجموعه‌ای اهدافی تعریف شده است گفت: تأسیس کانون مداحان و شعرای آیینی با اهدافی صورت گرفته است که شناسایی و سااندهی مداحان مقدمه آن است.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: توجه به مباحث آموزشی و تغذیه فکری مداحان و شعرای آیینی از دیگر اهداف مهم و مورد توجه کانون مداحان وشعرای آیینی می‌باشد.

وی بر لزوم توجه مداحان و شعرای آیینی به مباحث روز تاکید کرد و اظها رداشت: مداحان باید در منابر با ظرافت خاصی پاسخگوی شبهات مطرح شده در جامعه باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به مطرح شدن بحث لزوم حجاب در جامعه گفت: کسانی که حجاب را در کشور اجباری نمی‌دانند یا سواد لازم را ندارند و با افراد مغرضی هستند.

وی افزود: هر فرد برای حضور در یک جمع باید به ضوابط و شرایط آن جمع پایبند باشد و این پایبندی مصداق آیه لا اکراه فی دین نیست.

حسینی کوهستانی افزود: مداحان در ایام ولادت حضرت زهرا (س) با استفاده از منابر علاوه به بهره گیری از آیات و روایات از سوده‌های با مفهوم در خصوص حجاب، کرامت زن و ... به گیرند.

وی افزود: بد حجابی و بی حجابی یک  عمل فردی است که تنها مربوط به خود فرد نیست و اثرات مخرب بسیاری را در جامعه به همراه دارد .
 






آخرین اخبار آخرین اخبار