Navigation Navigation

محتوا محتوا


مدیر کل امور زنان استان یزد تغییر می کند؟


در پی تغییر و تحولات اخیر استانداری یزد و تغییر چندین مدیر کل طی چند روز، به نظر می رسد این بار نوبت به دفتر امور زنان رسیده است.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزدبانو، عصر دیروز مراسم تودیع و معارفه رییس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران حضرت رقیه(س) یزد برگزار شد و خانم ماه بس قوه به عنوان رییس اسبق این آموزشکده جای خود را به فخرالسادات خامسی (مدیر کل امور زنان استان ) داد.

خامسی قبل از مدیر کلی امور زنان، چندین سال به عنوان رییس آموزشکده حضرت زقیه(س) مسئولیت داشت که پس از رسیدن به سمت مدیر کلی امور زنان ، سمت ریاست دانشکده را به خانم قوه سپرده بود و هم اکنون پس از گذشت قریب به دو سال و نیم مجددا به مسئولیت قبلی خود بازگشت.

شنیده ها حاکیست بزودی فرد دیگری که هنوز رسانه ای نشده است به جای خانم خامسی معارفه می شود.

اضافه می شود : اوایل تیر ماه نیز خانم نجفی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری یزد تودیع و فریبا خاکباز یکی از چهره های اصلاح طلب و جوان به جای وی معارفه شده است.

تغییر و تحولات مدیریتی در استان با توجه به معرفی چهره های داغ اصلاح طلب حکایت از مهره چینی جدید اصلاح طلبان در عرصه مدیریتی استان برای انحراف افکار عمومی و فرافکنی  پشت پرده اصلاح طلبان  نسبت به  وضعیت تعطیلی کارخانه ها و نابسامانی معیشت مردم دارد.

 

لازم به ذکر است : حمایت برخی معاونان استاندار در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به همراه برخی چهره های مذهبی از تشکیل یک حزب کوچک جدید زنان که شورای مرکزی آن توسط برخی محکومان فتنه 88 در کشور تشکیل می شود و بزرگنمایی آن در رسانه های اصلاح طلب و تغافل معنا دار نسبت به  فعالیت و وجود دیگر گروههای فعال زنان در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، روایت تلخ دیگری از شکست سیاسی اصلاح طلبان در استان به شمار می رود.






آخرین اخبار آخرین اخبار