Navigation Navigation

محتوا محتوا

مجری و بازیگر یزدی:

همه مردم خواهان انتقامی سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی هستند


مهدی قانع در واکنش به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز همه ما خواهان انتقامی سخت از عاملان این جنایت هستیم.

مهدی قانع در گفتگو با خبرنگار یزدامروز گفت: خداوند در سوره احزاب آیه 23 می‌‌فرماید «در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند» و سردار سلیمانی مصداق بارز این آیه از قران کریم است.

وی افزود: سردار سلیمانی از سال 1358 تا سال 1398 یعنی 40 سال بر عهد خود پافشاری کرد و در بیابان‌ها و کوه‌های کشورمان و کشورهای مسلمان و مظلوم منطقه به کمک و یاری مظلومان عالم پرداخت و لحظه‌ای خود را تافته جدابافته از مردم ندانست.

مجری تلویزیون با اشاره به مردم‌داری سردار سلیمانی اظهار داشت: ایشان همواره در کنار مردم و پابه‌پای آنان بود و برخلاف برخی مسئولان که از روی تکبر برای مردم قیافه می‌گیرند هرگز برای مردم قیافه نگرفت و علی‌رغم اینکه می‌توانست در عرصه‌های اقتصادی ورود کند اما این فرصت را با لذت خدمت به مردم عوض نکرد.

قانع اضافه کرد: حیف بود سردار سلیمانی با این همه خدمات مخلصانه به اسلام و مسلمانان جهان، به صورت طبیعی از دنیا برود و قطعا شهادت در راه خدا کمترین پاداش الهی برای این بنده مخلص و ولایت‌پذیر بود.

وی در ادامه به تشییع باشکوه سردار سلیمانی در عراق و مهین عزیزمان اشاره کرد و گفت: عزاداری مردم در خیابان‌ها در این چند روز و حضور پرشکوه در تشییع جنازه اهواز گواه محبوبیت بالای این بزرگ مرد تاریخ ایران در بین مردم است و البته این محبوبیت تنها در بین ما ایرانی‌ها نیست و حضور چشمگیر مردم در تشییع جنازه سردار در عراق نشان داد ادعاهای آمریکائی‌ها جز یک توهم بزرگ نیست و این سردار رشید اسلام در بین مردم عراق و جبهه مقاومت محبوبیتی فراوان داشت.

قانع وحدت و همدلی مردم، مسئولان و جناح‌های سیاسی در واکنش به شهادت سردار سلیمانی را ستود و گفت: امروز همه ما خواهان انتقامی سخت از عاملان این جنایت هستیم و ای کاش در همه عرصه‌ها شاهد چنین وحدتی باشیم چرا که ما ایرانی‌ها باید یکپارچه و متحد در برابر دشمن شماره یک خود یعنی آمریکای جنایتکار بایستیم و بدانیم که اگر پای آمریکائی‌ها به این کشور برسد برای هیچ کس ارزشی قائل نبوده و تنها افکار پلید خود را در کشور پیاده خواهند کرد.

وی در باب وظایف هنرمندان در جامعه بیان کرد: امروز ما هنرمندان وظیفه داریم با هنر خود در عرصه‌های مختلف نظیر نمایش، موسیقی، اجرا و...بر سرعهد خود نسبت به  شهدا و این مرز وبوم پایبند باشیم و برای مردم و میهنمان کم نگذاریم.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار