نمایش نمایش

ID : 11706963
صرفاً جهت اطلاع؛

اقدام تأمل برانگیز شهرداری ارکان +تصاویر


اجرای طرح ساماندهی معابر شهری و پیاده روها از اقدامات بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است که توسط شهرداری اردکان در حال انجام است اما...

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از اردکان گویا، اجرای طرح ساماندهی معابر شهری و پیاده روها از اقدامات بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است که توسط شهرداری اردکان در حال انجام است .


اما نکته ای که لازم است مورد توجه بیشتری قرار گیرد این است که در برخی از موارد بر اثر سهل انگاری و یا عدم دقت اقداماتی صورت می گیرد که ما آن را " ساخت دو اثر جدید گردشگری در اردکان " نامیدیم .


این آثار طبیعی گردشگری دو اصله درخت توت هستند که از بد روزگار فعلاً داخل پیاده رو قرار گرفتند و معماران خوش سلیقه شهرداری با دقت هرچه تمام تر اقدام به برش سنگ فرش اطراف این درختان کرده اند که حتی مو هم نمی تواند لای درز کار آنها برود چه برسد به آب !!


مطمئناً این اساتید با خود اندیشیده اند که این درختان دیگر نیازی به آبیاری سطحی نداشته و هرجور شده ریشه خود را به آب می رسانند به همین منظور تمام تنه این درختان را محصور کرده و دوغاب هم داده اند که کار از محکم کاری عیب نکند .


اگر می خواهید این دو اثر جدید را مشاهده کنید فقط کافیست به خیابان صدرآباد مراجعه نمایید و شاهد خلق این شاهکار جدید شهرداری شهرمان باشید .
یکی از این آثار ، نبش کوچه 65 صدرآباد و دیگری روبروی ساختمان 331 واقع شده است .


لازم به ذکر است که قبل از نوشتن این مطلب چندین مرتبه با مسئولین شهرداری تماس گرفته شده که علیرغم پیگیری مکرر این موضوع ، تاکنون اقدام مناسبی صورت نگرفته است و ما مجبور شدیم از ظرفیت و توان رسانه برای حفظ فضای سبز شهری استفاده کنیم .


در ضمن اگر مسئولین ، در این زمینه پاسخی دارند آمادگی داریم جهت ارائه به همشهریان عزیز آن را منعکس کنیم .








فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها