نمایش نمایش

ID : 19244781
حوادث یزد؛

انهدام باند توزيع کننده شيشه در تفت/ کشف 494 کيلو حشيش در محورهاي مواصلاتي يزد


فرمانده انتظامي استان از کشف 494 کيلو موادمخدر از نوع حشيش و دستگيري چهار تن از سوداگران مرگ در محورهاي مواصلاتي، توسط ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين استان خبر داد.

عصر فرهنگ؛


کشف 494 کيلو حشيش در محورهاي مواصلاتي يزد
فرمانده انتظامي استان از کشف 494 کيلو موادمخدر از نوع حشيش و دستگيري چهار تن از سوداگران مرگ در محورهاي مواصلاتي، توسط ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين استان خبر داد.
سردار «ايرج کاکاوند» در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: با توجه به دريافت خبري مبني بر تردد قاچاقچيان موادمخدر در محورهاي مواصلاتي استان يزد، بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وي ضمن اشاره به تشکيل تيم هاي عملياتي از پليس مبارزه با موادمخدر يزد، مهريز و دسته رزمي شهيد شاهدي، ادامه داد: ماموران پليس ضمن کنترل محورهاي ورودي استان، متوجه تردد قاچاقچيان با دو دستگاه خودروي سواري پژو 405 شدند و دستور ايست را صادر کردند.
سردار کاکاوند گفت: اشرار و سوداگران مرگ پس از مشاهده پليس به دستور ايست توجهي نکردند و از محل متواري شدند که در يک عمليات تعقيب و گريز مسلحانه، دو دستگاه خودروي سواري توقيف و در بازرسي انجام شده 494 کيلو حشيش کشف شد.
کاکاوند ضمن اشاره به دستگيري چهار نفر از قاچاقچيان موادمخدر افزود: قاچاقچيان، اين محموله مواد افيوني را از جنوب کشور بارگيري کرده بودند و قصد انتقال و توزيع در شمال کشور را داشتند که در عمليات ضربتي ماموران پليس اين استان دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان گفت: مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و افرادي که سلامت جامعه و خانواده ها را به خطر مي اندازند از اولويت هاي مهم پليس اين استان است و ماموران پليس مبارزه با موادمخدر نيز در اين راه از هيچ تلاش و کوششي دريغ نخواهند کرد.

انهدام باند توزيع کننده شيشه در تفت
ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان تفت با انجام يک کار اطلاعاتي و پليسي، موفق به شناسايي و انهدام يک باند توزيع کننده شيشه و هروئين در اين شهرستان شدند.
 سرهنگ «احمدغلامزاده» فرمانده انتظامي شهرستان تفت در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: با توجه به دريافت خبري مبني بر فعايت يک باند توزيع کننده موادمخدر صنعتي و سنتي در اين شهرستان، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر نسبت به بررسي موضوع، اقدام کردند.
وي ضمن اشاره به شناسايي محل فعاليت اعضاي اين باند گفت: تيم ورزيده از ماموران باتجربه پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان ضمن اخذ مجوز قضائي به مخفيگاه قاچاقچيان وارد شده و طي يک عمليات ضربتي چهار نفر از اعضاي اين باند را دستگير کردند.
احمدغلامزاده افزود: در بازرسي انجام شده 200 گرم موادمخدر صنعتي از نوع شيشه و همچنين موادمخدر سنتي از نوع هروئين، بسته بندي شده و آماده فروش کشف شد.
سرهنگ غلامزاده تصريح کرد: با دستور قاضي پرونده، هر چهار متهم روانه زندان شدند.

رشوه قاچاقچي هم مجوز عبور 12 کيلو ترياک نبود!
رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري دو نفر از سوداگران مرگ و صحت عمل و رد رشوه دو ميليون و 200 هزار ريالي ماموران وظيفه شناس دسته رزمي شهيدشاهدي پليس اين استان خبر داد.
 سرهنگ «محمداعتمادي نسب» در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: روز گذشته ماموران دسته رزمي شهيدشاهدي اين استان هنگام گشت زني در محور «يزد- شيراز» به يکدستگاه سواري پارس که با دو سرنشين در حال حرکت بود مشکوک شده و خودرو را براي بررسي بيشتر، متوقف کردند.
سرهنگ اعتمادي نسب افزود: ماموران پليس پس از بررسي مدارک هويتي سرنشينان خودرو به رفتار و حالات آنها مشکوک شده و خودرو را مورد بازرسي کامل قرار داده و موفق به کشف 12 کيلو ترياک شدند.
اعتمادي نسب ضمن اشاره به دستگيري سوداگران مرگ و انتقال آنها به پليس مبارزه با موادمخدر استان گفت: در راه انتقال قاچاقچيان به اداره پليس يکي از آنها به خيال باطل و خام خود مبلغ دو ميليون و 200 هزار ريال وجه نقد را به عنوان رشوه و براي رهايي از دست قانون به ماموران پليس پيشنهاد مي دهد.
وي، ضمن اشاره به صحت عمل و درستي ماموران پليس دسته رزمي شهيد شاهدي افزود: ماموران وظيفه شناس پليس در کمال صحت و درستي، وجه نقد پيشنهادي را صورتجلسه و متهمان را به همراه موادکشف شده به دادسرا معرفي کردند.
رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد در پايان خاطرنشان کرد: ماموران پليس اين استان ضمن انجام تلاش شبانه روزي و برقراري نظم و امنيت مطلوب در سطح استان، افتخار اين را دارند که در بحث سلامت اداري نيز در سال گذشته رتبه اول کشور را کسب کرده اند.  
 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها