نمایش نمایش

ID : 31271418
مسئول بسیج مهندسین استان یزد:

باید تفکر اصیل انقلابی را در عرصه صنعت به نمایش بگذاریم


مسئول بسیج مهندسین استان یزد گفت: امروز باید تفکر اصیل انقلابی را در عرصه صنعت و مدیریت صنعتی نیز به نمایش بگذاریم.

به گزارش عصرفرهنگ؛ مسئول بسیج مهندسین استان یزد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: جشنواره صنایع برتر استان یزد امسال نیز برای دومین سال پیاپی توسط بسیج مهندسین استان یزد 19 تا 23 مهرماه برگزار شد.

حسن بلندیان اظهار کرد: انتظار داشتیم برای برگزاری این جشنواره مسئولینی که در استان مسئول صنعت و اقتصاد هستند ما را یاری کنند، اما متاسفانه برخی مسئولین حتی حاضر به شرکت در جلسات رسمی ما هم نشدند.

وی با اشاره به محوریت شعار اقتصاد مقاومتی در همایش صنایع برتر یزد گفت: بهمن سال 92 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب به صورت رسمی ابلاغ شد. در این ابلاغیه هم مخاطب و هم وظیفه و تکلیف هر فرد مشخص است، اما متاسفانه اکنون بعد از گذشت 4 سال می بینیم  شرایط برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی فراهم نشده است.

بلندیان افزود: باید اول تکلیف خودمان را با سیاست های اقتصاد مقاومتی مشخص کنیم. می خواهیم  در خط اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم یا نه، می خواهیم بندهای کلی این سیاست را اجرا کنیم یا سنگ اندازی کنیم.

وی ادامه داد: اهمیت اقتصاد مقاومتی مشارکت عمومی است. اگر این اصل جا بیافتد، اقتصاد مقاومتی عملا شکل گرفته است.

مسئول بسیج مهندسین استان یزد تاکید کرد: بسیج از بدنه مردم است و برای تحقق نقش مطالبه گری خود وارد بحث احیای اقتصاد مقاومتی شده است.  لذا با برگزاری همایش صنایع برتر قصد داریم به همه اعلام کنیم در همین شرایط رکود صنعت و اقتصاد فعالین اقتصادی هستند که با حرکت بر ریل اقتصاد مقاومتی توانسته اند خود را به جایگاه خوب برسانند.

وی تاکید کرد: جشنواره صنایع برتر استان یزد حرکت خودجوشی بود که توسط بسیج و صنعتگران انجام می شود و متاسفانه مطلقاً از حمایت های دولتی بهره مند نشده است.

بلندیان گفت: امروز باید تفکر اصیل انقلابی را در عرصه صنعت و مدیریت صنعتی به نمایش بگذاریم لذا از همه کسانی که در اقتصاد مقاومتی عملکردی برای ارائه دارند دعوت می کنم تا با مشارکت در جشنواره صنایع برتر استان یزد توانمندی ها و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام/

 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها