نمایش نمایش

ID : 24265534
رئیس شورای اسلامی بافق گفت:

تبعات کم کاری برای اتمام جاده بافق بر عهده مسئولین استان است


رئیس شورای اسلامی بافق گفت: کسانی که در تکمیل جاده بافق کوتاهی کرده اند باید پاسخگوی خون عزیزان مردم در این جاده باشند.

به گزارش عصرفرهنگ؛ به نقل از بافق خبر، رئیس شورای اسلامی شهر بافق در خصوص روند اجرای جاده بافق _یزد گفت: صبح دیروز فرماندار و چند تن از مسئولین و مدیران شرکت فرش راه یزد پیمانکار جدید از جاده بازید کردند.

وی در ادامه افزود: فعلا ۶ کامیون مشغول خاکریزی جاده هستند که پیمانکار قول داده بعد از اینکه نقشه فنی ظرف چند روز آینده آماده شود باتوجه به تجهیزات مورد نیاز چندین اکیپ در نقاط مختلف برای اجرا شروع به کار خواهند کرد.

رنجبر در خصوص پل رودخانه شور و ۵ کیلومتر دیگر از جاده با توجه به تجهیزات مورد نظر برای تثبیت گفت: نقشه فنی پل رودخانه شور باید توسط اداره راه تهیه و به پیمانکار تحویل داده شود و با توجه به تجهیزات لازم برای تثبیت لایه یک ودو برای ۵ کیلومتر دیگر نیز شرکت پیمانکار دیگر قرار است این کاررا انجام دهد.

وی افزود: در این بازدید مقرر گردید جلسه با محوریت فرماندار شهرستان و حضور نماینده مجلس ومعاون عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهر سازی استان و شورای اسلامی شهر و پیمانکار  در محل اجرای جاده برگزار شود تا موانع ومشکلات پیش روی جاده بررسی و حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق علت کم کاری درخصوص اتمام جاده بافق _ یزد اظهار داشت:بنده شهادت میدهم که مسئولین شهرستان و اعضای شورای روزی نبوده که پیگیر این موضوع نبوده باشند و هر تعلل و کم کاری در روند اجرا هست به خاطر کوتاهی و مسئولین استانی بوده است که متولی اصلی آن اداره راه و شهرسازی است.

وی در مورد خون هایی در این جاده ریخته شده است خاطر نشان کرد: تمام این خونها ریخته شده و بچه های یتیم و زن هایی بی شوهر و پدر و مادرانی که فرزند عزیزشان را از دست داده اند و کسانی که قول دادند و کوتاهی کردند باید در پیشگاه خداوند  و این خانواده ها پاسخ گو باشند.

رئیس شورای شهر بافق با اشاره به اینکه استاندار در آخرین سفر به شهرستان در مورد اتمام جاده تا پایان سال قول داده است گفت: امیدورایم با ورود شخص استاندار و پیگیری قولی که به مردم بافق داده شده است عملی شود و دعا خیر مردم بدرقه راهشان باشد.

محمد رنجبر در پایان در مورد تامین اعتبار مورد نیاز وبرای اتمام جاده بیان داشت: نماینده مردم در مجلس دستور تخصیص بودجه این جاده از معاون رئیس جمهور به وزیر راه ومسکن و شهر سازیرا گرفته است و هرگونه کوتاهی در اجرا از طرف راه ومسکن و شهر سازی است.

انتهای پیام/م.ف



فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها