نمایش نمایش

ID : 25059473

تیم فوتسال ناشنوایان یزد نایب قهرمان کشوری شد


تیم فوتسال ناشنوایان استان نایب‌ قهرمان فوتسال ناشنوایان کشور شد. در این رقابت‌ها که به مدت 4 روز در بابلسر برگزار شد، تیم فوتسال ناشنوایان استان در رقابت فینال و در ضروبات پنالتی، مغلوب تیم فوتسال ناشنوایان قم شد و مقام دومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد...

به گزارش عصر فرهنگ، تیم فوتسال ناشنوایان استان نایب‌قهرمان فوتسال ناشنوایان کشور شد. در این رقابت‌ها که به مدت 4 روز در بابلسر برگزار شد، تیم فوتسال ناشنوایان استان در رقابت فینال و در ضروبات پنالتی، مغلوب تیم فوتسال ناشنوایان قم شد و مقام دومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. نایب‌رئیس هیات ورزش‌های استان گفت: تیم فوتسال ناشنوایان استان در این رقابت که در سال فقط یک دوره برگزار می‌شود با شکست حریفانی از خرم‌آباد، لرستان و قبول شکست از تیم اصفهان به دیدار نهایی راه یافت و در بازی فینال 3-3 به تساوی رسید و در ضروبات پنالتی 11 بر 10 از حریف قمی خود شکست خورد و نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

«مهدی دهقان بنادکی» افزود: در این رقابت‌ها نفرات شایسته برای حضور در تیم ملی از سوی سرمربی این تیم انتخاب و به اردوی تیم ملی کشور دعوت می‌شوند که از استان یزد 5 بازیکن به این اردوها اعزام خواهند شد تا در مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان در چند ماه آینده حضور یابند. وی تصریح کرد: بازیکنان انتخابی استان «سید امین دهقان» و «مصطفی حیدری» که از اعضای ثابت این تیم هستند دوباره به اردوها دعوت شدند و 3‌بازیکن دیگر نیز از اعضای جدید انتخابی تیم ملی برای حضور در اردوی اسفند ماه به تمرینات تیم ملی فراخوانده شدند.

دهقان گفت: رقابت‌های فوتسال قهرمانی کشور از نظر فنی در مرتبه بالایی قرار دارد و تیم استان هم با حمایتی که از سوی «مجتمع فرهنگی تجاری خلیج فارس» صورت گرفته است، توانست با قدرت هر چه بیشتر به این مسابقات اعزام شود که جایگاه خوبی را از نظر فنی از آن خود کرده است.

نائب رئیس هیات ناشنوایان استان افزود: این رقابت‌ها هر ساله در دو رشته فوتبال و فوتسال انجام می‌گیرد، استان یزد به دلیل مشکلات مالی و نبود بودجه مناسب برای اعزام تیم، فقط توانست در رشته فوتسال در این رقابت‌ها حاضر شود.

وی گفت: در حال حاضر با حمایتی که مجتمع فرهنگی تجاری خلیج فارس از تیم فوتسال ناشنوایان استان انجام داده است؛ امیدواریم در آینده این تیم بتواند با تمرینات منظم و حل شدن مشکلات مالی در رقابت‌های پیش‌رو با اقتدار بیشتری حضور پیدا کند و قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

دهقان افزود: هیات ورزش‌های استان در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک با همکاری و حمایت فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور، میزبان مسابقات در یکی از رشته‌های رزمی شود. امیدواریم بعد از انتخابات رئیس این فدراسیون، میزبانی استان یزد در یکی از رشته‌های رزمی مسجل شود.

انتهای پیام/ه

همشهری






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها