نمایش نمایش

ID : 18896228
حوادث یزد؛

دستگيري قاتل پيرزن ابرکوهی/ دستگيري زوج سارق 3 ميلياردي طلاجات بانوان


فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه گفت: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قاتل يک پيرزن 71 ساله را شناسايي و دستگير کردند.

عصر فرهنگ،


دستگيري قاتل پيرزن ابرکوهی
فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه گفت: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قاتل يک پيرزن 71 ساله را شناسايي و دستگير کردند.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ «احمدکمالي» با اعلام اين خبر افزود: با توجه به قتل يک پيرزن 71 ساله و سرقت طلاهاي وي بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وي ادامه داد: ماموران پليس اين شهرستان با انجام کار اطلاعاتي و بازنگري صحنه جرم، موفق به شناسايي قاتل شده و متهم را چند روز پس از ارتکاب به قتل شناسايي و دستگير کردند.
سرهنگ کمالي انگيزه قاتل از ارتکاب اين جنايت را سرقت بيان کرد و گفت: با دستور قاضي ويژه قتل، پرونده در دست رسيدگي است.

مسافر مرگ به مقصد نرسيد
ماموران انتظامی شهرستان اردکان از کوله پشتی یکی از مسافران اتوبوس «چابهار» به «تهران» 5 کيلو تریاک کشف و ضبط کردند.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان اردکان در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته ماموران پليس اين شهرستان هنگام بازرسي از مسافران اتوبوس مسير «چابهار» به «تهران» به یکی از مسافران اين اتوبوس مشکوک شده و وسايل وی را مورد بازرسي قرار دادند.
سرهنگ «سيدرضاصادقيان» ادامه داد: در بازرسي از کوله پشتی وی، 5 کيلو موادمخدر از نوع تریاک که با لفافه پلاستیکی بسته بندی شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان اردکان در پایان افزود: متهم 24 ساله به همراه پرونده مربوطه به دادسرا معرفي و روانه زندان شد.

دستگيري زوج سارق 3 ميلياردي طلاجات بانوان سالمند در يزد
فرمانده انتظامي استان گفت: ماموران پليس آگاهي، زوج سارقي را که به بهانه کمک به نيازمندان دست به سرقت طلاجات 30 نفر از بانوان سالمند زده بودند شناسايي و دستگير کردند.
 سردار «ايرج کاکاوند» در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: با توجه به سرقت هاي طلاجات از بانوان سالمند در مناطق مختلف شهر يزد، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان دايره سوم مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.
سردار کاکاوند ادامه داد: در تحقيقاتي که ماموران پليس از مالباختگان انجام دادند مشخص شد يک زوج سارق در مناطق خلوت شهر يزد به بانوان سالمند مراجعه و به بهانه کمک به افراد نيازمند و فقرا طلاهاي آنها را به سرقت مي برند.
وي افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام تلاش شبانه روزي و همچنين با توجه به اظهارات مالباختگان و چهره نگاري انجام شده، توانستند ردپايي از اين زوج سارق غيربومي را در يکي از هتل هاي شهر يزد به دست آورند.
کاکاوند ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائي گفت: کارآگاهان پليس در يک عمليات غافلگيرانه زوج سارق را در هتل دستگير و در بازرسي انجام شده از آنها تعدادي «النگوي» سرقتي را نيز کشف کردند.
وي گفت: اين زوج سارق در بازجويي هاي انجام شده به 30 فقره سرقت طلاجات به ارزش سه ميليارد ريالي از بانوان سالمند در شهر يزد و ديگر شهرها در استان¬هاي همجوار و فروش اموال مسروقه به يک مالخر اعتراف کردند.
سردار کاکاوند در خصوص نحوه سرقت اين زوج سارق گفت: اين افراد با در دست داشتن تعدادي لباس به محلات خلوت شهر رفته و به بهانه کمک به نيازمندان و فقرا طلاجات بانوان سالمند را با زيرکي خاصي سرقت مي کردند.
فرمانده انتظامي استان در خاتمه با بيان اينکه فرد مالخر نيز شناسايي و دستگير شد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.
 
آمادگي همه جانبه کارکنان پليس يزد در جهت برقراري انتخابات
فرمانده انتظامي استان گفت: پيش بيني لازم در خصوص آمادگي همه جانبه¬ي کارکنان پليس در جهت برقراري انتخابات به عمل آمده است.
 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار «ايرج کاکاوند» در جلسه قرارگاه انتخاباتي امام علي (ع) استان يزد در خصوص تمهيدات پليس اين استان براي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي گفت: ناجا تمهيدات انتظامي و ترافيکي لازم به منظور اجراي هر چه بهتر انتخابات را در روز هفتم اسفندماه مد نظر قرار داده است.
وي، ضمن اشاره به آمادگي کامل پليس استان افزود: پيش بيني لازم در خصوص آمادگي همه جانبه¬ي کارکنان پليس در جهت برقراري انتخابات به عمل آمده است.
سردار کاکاوند وظيفه پليس را تامين امنيت انتخابات دانست و گفت: امنيت انتخابات يکي از مهم ترين وظايفي مي¬باشد که بر عهده نيروي انتظامي است.
اين مقام ارشد انتظامي استان خاطرنشان کرد: پليس با استفاده¬ي حداکثري از تمام توان و امکانات مصمم به تامين امنيت کامل انتخابات است.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان گفت: اميدواريم با مشارکت و حضور حداکثري شهروندان در پاي صندوق¬هاي راي، انتخاباتي خوب در سايه¬ي امنيت کامل داشته باشيم تا همانند گذشته دشمنان کشور نااميد و مايوس شوند.
 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها