نمایش نمایش

ID : 12153458
رییس شورای اسلامی شهر یزد:

ستاد دیه استان از پتانسیل های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استفاده کند


رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ستاد دیه استان از پتانسیل های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استفاده کند.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی سازمان زندان های یزد، اسلام افشون مدیرعامل ستاد دیه استان با حجت الاسلام عباس زارع  رییس شورای اسلامی شهر یزد دیدار کرد.

 

در این دیدار ابتدا افشون ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س)، به بیان رسالت ستاد دیه پرداخت و عملکرد این ستاد را تشریح نمودند.

افشون ضمن تأکید بر هدف  ستاد دیه  در امر پیشگیری و درمان اظهار داشت: پیشگیری از ورود محکومین جرایم غیر عمد به زندان نیاز به فرهنگ سازی دارد که درراستای تحقق این امر شهرداری و شورای اسلامی شهر می تواند اقدامات مؤثری را انجام دهند.

 

وی با اشاره به این که ستاد دیه استان از مکان مستقلی برخوردار نیست گفت: امید است با همکاری شورای شهر و شهرداری مکانی جهت فعالیت ستاد دیه در نظر گرفته  شود تا این ستاد هرچه بهتر در جهت تحقق اهداف خود حرکت کند.

 

حجت الاسلام عباس زارع رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)تاکید کرد: شورای اسلامی شهر یزد جهت فرهنگ سازی آمادگی هرگونه همکاری با ستاد دیه استان را دارد لذا لازم است در این زمینه تفاهم نامه ای با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری منعقد گردد تا جهت ارتقاء فرهنگ عمومی مردم بتوان گام های مؤثری برداشت.

 

وی جهت اختصاص ساختمان مستقل به ستاد دیه استان قول مساعد داد.






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها