نمایش نمایش

ID : 10711644
فرمانده سپاه استان:

شهید الله دادی الگویی برای همه ماست/ اسرائیل منتظر انتقام جبهه مقاومت باشد


فرمانده سپاه استان، در مراسم یادبود شهید الله دادی: : الله دادی اولین فرمانده شهیدی است که با شلیک موشک های اسرائیل به شهادت رسید و ما به راحتی از این ماجرا نمی گذریم. آمریکا و اسرائیل در انتظار انتقام الهی و انتقام جبهه مقاومت باشند.

به گزارش خبرنگار عصر فرهنگ، صبح امروز مراسم یادبود شهید سردار محمد علی الله دادی، فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد، با حضور آیت الله ناصری امام جمعه استان، استاندار، امام جمعه شهر پاریز، فرماندار سیرجان و عموم مردم شهید پرور یزد و کرمان در  محل مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

 

سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه استان، در این مراسم ضمن عرض تبریک وتسلیت به مناسبت شهادت این سردار بزرگوار، گفت: الله دادی پیشتاز جنگ و دفاع مقدس بود و بعد از آن هم از پا ننشست و به جنگ داعش و رژیم جعلی اسرائیل رفت. الله دادی عمر خود را صرف خدمت به انقلاب کرد.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان، افزود: این سردار سر افراز بعد از مجاهدت فراوان در آخر خدمت به جای بازنشستگی و علی رغم جانبازی برای دفاع از حرم اهل بیت، برقراری امنیت و تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای کمک به مردم و دولت سوریه به عنوان مشاور و کارشناس نظامی، به سپاه قدس پیوست.

 

سردار فتوحی، با بیان این مطلب که الله دادی داوطلبانه به سوریه رفت و جان خود را فدا کرد، اظهار داشت: خدمت صادقانه و تلاش بی وقفه این شهید بزرگوار و همرزمانش الگویی برای همه ماست. امروز امنیت در خاک ایران و پیشرفت پر سرعت انقلاب در خارج از مرزها مدیون خون همین شهداست.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به توطئه های آمریکا و استکبار جهانی، عنوان کرد: آمریکا و هوادارانش و کسانی که نه عاملان هتک حرمت ها به پیامبر را محکوم می کنند و نه عاملان فتنه را، بدانند راه این شهیدان تا آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل غاصب ادامه دارد. 

 

فتوحی، در پایان اعلام کرد: الله دادی اولین فرمانده شهیدی است که با شلیک موشک های اسرائیل به شهادت رسید و ما به راحتی از این ماجرا نمی گذریم. آمریکا و اسرائیل در انتظار انتقام الهی و انتقام جبهه مقاومت باشند.

 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها