نمایش نمایش

ID : 12100185
امام جمعه ابركوه:

عزل و نصب مسئولان با همدلی و همزبانی هم خوانی ندارد


امام جمعه ابركوه: دولت فقط و فقط وامدار ملت است نه وامدار احزاب و گروه ها، دولت آقای روحانی هم وامدار هیچ جریانی نخواهند بود. یعنی چه، که بعضی خیالاتی می شوند و رویائی می اندیشند و به فکر عزل و نصب مسئولان می افتند؟

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابركوه،‌ حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم حسيني امام جمعه ابركوه ضمن تبريك ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ایشان از منظر اعتقادی ما تنها زنی است که دارای مقام عصمت است و چه مناسب که روز میلاد آن حضرت، روز زن نام گرفته و راه او راه تقوا،‌ عفاف و حجاب،‌ مجاهدت،‌ ولايت محوري، پایبندی به اصول زنانه در شوهر داری و فرزند پروری می باشد.

توازن آمار بیکاری مردان با زنان کار غلطی است/ شغل اصلی زنان خانه داری است
حجت الاسلام حسيني اضافه كرد: اشکال موجود در سیاستگذاری های مسئولین در کشور ما این است که بزرگترین مسئولیت زن، یعنی مادری و خانه داری را به عنوان شغل اصلی تبیین نمی کنند و متأسفانه در گزارشات خود در مورد آمار بیکاري، بیکاری زنان را در توازن با بیکاری مردان آمار می دهند و این کار غلطی است زیرا بزرگترین شغل برای زن که برای او از منظر رسول خدا (ص) حکم جهاد را هم دارد ، خانه داری و حُسن همسر داری است.


عزل و نصب مسئولان با همدلی و همزبانی هم خوانی ندارد/حمایت ملت از دولت، شعار حاشیه ای نیست/ دولت فقط وامدار ملت است،‌ نه وامدار احزاب چپي و راستي
حسیني با اشاره به نام سال یعنی «دولت و ملت،‌ همدلي و همزباني» بيان داشت: این شعار ریشه در مبانی انقلاب و منش و روش عملی رهبری انقلاب دارد. دولت فلسفه وجودیش خدمتگذاری برای ملت است و ملت همواره دولت را از خود و برای خود می داند. لذا نتیجه و خروجی عنوان سال، تعمیق همبستگی ملی و وحدت گسترده عمومی در کشور است.


وی يادآور شد: از آنجا که ملت همدل و همزبان با دولت است، دولت فقط و فقط وامدار ملت است نه وامدار احزاب و گروه های چپی یا راستی حتی مقامات استانی دولت آقای روحانی هم وامدار هیچ جریانی نخواهند بود. یعنی چه، که بعضی خیالاتی می شوند و رویائی می اندیشند و به فکر عزل و نصب مسئولان می افتند؟! اگر مسئولین بیدی باشند که به این بادها به حرکت درآیند، سنگ روی سنگ بند نمی شود. حمایت ملت از دولت و دولتمردان، شعار حاشیه ای نیست بلکه متن عملی برای همه ما است و این موضوع برخواسته از عنایت ها و حمایت های رهبری از دولت است که برای ما الزام آور است.

 

بیانیه لوزان، توافقنامه نیست/ تسليم شدن قدرت هاي زروگو در برابر ايران پيروزي سياسي است/ مدیریت کلان مذاکرات در اختیار مرکزیت نظام
خطیب جمعه ابرکوه خاطر نشان كرد: مذاکرات هسته ای با صدور بیانیه که تفاهم نامه اولیه است پایان یافت. دوستان دلواپسند که ما زحمات چندین ساله دانشمندان هسته ای را از دست داده ایم و به فعالیت های جزئی در غنی سازی تن داده ایم اما واقعیت این است که هنوز توافقی صورت نگرفته و این بیانیه ارائه راه حل توافق است، نه خود توافق.


حسینی گفت: مسلم است که مدیریت کلان مذاکرات در اختیار مرکزیت نظام است و تیم مذاکره کننده با ارشادات مقام معظم رهبری بر آن پا فشاری کرده و تا کلیه تحریم ها یکجا برداشته نشود، توافقی حاصل نخواهد شد و به اندازه ای که ایران موفق شده قدرت های زورگو را تسلیم خود نماید برای ما پیروزی سیاسی است.


حرف های بی پایه آمريكا بخاطر خوش رقصي براي لابي صهيونيسم است
امام جمعه تأكيد داشت: تیم مذاکره کننده موفق شده با ارشادات رهبری از مواضع حق طلبانه خود عدول نکند. بنابراین هنوز تا توافق نهایی فاصله داریم و بر این باوریم که نمی توان به حرف آمریکا و هم پیمانان غربیش اعتماد کرد چون تا کنون اظهاراتشان بر خلاف بیانیه مشترک بوده و به خاطر خوش رقصی برای لابی صهیونیسم، حرف های بی پایه و تعجب آور می زنند؛ لذا تا ملت ما عملاً رفع تحریم ها و پذیرش عملی حق مسلم خود در داشتن انرژی هسته ای را توسط اردوگاه استکبار نبیند، هیچ امضا و تعهدی را به رسمیت نخواهد شناخت.


ايران به عنوان اُم القرای جهان اسلام،‌ نجات بخش رهبران بي ثبات است
وي ضمن اشاره به ديدار رئيس جمهور تركيه و مقام معظم رهبري اذعان داشت: ایران به عنوان اُم القرای جهان اسلام باید نجات بخش این رهبران بی ثبات باشد و به آنها بفهماند که با رویکرد به ایران و اعتماد به جمهوری اسلامی، می توانند ثبات خود را حفظ کنند نه با اعتماد به آمریکا، عربستان و گروه های تروریستی که آنان را دچار تناقضی آشکار کرده است!


كودك كشي عربستان به بهانه بازگرداندن مهره ی سوخته"عبدالهت فاسد" است
حسيني با یادآوری کشتارهای آل سعود در یمن تصریح كرد: عربستان به بهانه برگرداندن مهره سوخته و رئیس جمهور مستعفی"عبدالهت فاسد" اینچنین فاجعه آفرینی، کودک کشی و نسل کشی می کند اما به فرموده رهبری، هرگز راه به جایی نمی برد چون نه قدرتی قوی تر از اسرائیل دارد و نه مردم یمن کمتر از غزه کوچک هستند که اسرائیل از آن شکست خورد!






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها