نمایش نمایش

ID : 17824025
اصلاحات برگ آخر خود را چه زمانی رو می کند؟

نقش آفرینی «اولیا» در پرده آخر بازی اصلاح طلبان


از میان میز مشورتی اصلاحات که تاکنون نامی از «علی اکبر اولیا» برده نشده بود به تازگی خبرهایی از فراخوانی وی به یزد برای ورود به صحنه انتخابات یزد می رسد.

به گزارش عصر فرهنگ، یزد رسا نوشت: طی یک هفته گذشته کاندیداهای اصلاح طلب و برخی مستقل ها برای ارائه برنامه های خود به میز مشورتی فراخوانده شده اند و پاسخگوی برخی از سوالات احزاب و فعالان اصلاح طلب یزدی بوده اند.

در این میان که تاکنون نامی از برنامه های«علی اکبر اولیا» بر روی میز مشورتی اصلاح طلبان برده نشده بود به تازگی از فراخوانی وی به یزد برای ورود به صحنه انتخابات یزد خبرهایی می رسد.

جواد شاکر،زهرا عابدینی،حمید رضا عارف از چهره های شاخصی اصلاح طلبی بودند که تاکنون با حضور در میز شورای مشورتی به ارائه برنامه های خود پرداخته اند در همین حال علی اکبر اولیاء نماینده اصلاح طلب سابق مردم یزد که از حوزه انتخابیه تهران وارد گود انتخابات شده است نیز قرار است به این میز مشورتی در یزد فراخوانده شود.

گمانه زنی های موجود نشان می دهد که در پی پیش دستی اصلاح طلبان یزد در مقابل رد صلاحیت احتمالی چهره های شاخص اصلاح طلب در یزد،علی اکبر اولیاء با توجه به حمایت هایی که از سوی محمدرضاعارف رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان دارد با انتقال به حوزه یزد، در صورت تایید صلاحیت ازاین حوزه انتخابیه به مصاف رقبای خود برود!

این درحالی است که برخی فعالان اصلاح طلب یزد با توجه به رایزنی هایی که هرکدام جداگانه با روسای ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در سطح کشور داشته اند امیدوارند همین تعداد افراد اصلاح طلب یزدی یکی از گزینه های نهایی باشند!

البته در هممین حال، طی روزهای گذشته محمد جواد آسایش زارچی سفیر ایران در قطر که با عنوان گرایش به ادعا مستقل از حوزه انتخابیه یزد و اشکذر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است در یزد حضور یافته است و با برخی فعالان سیاسی رایزنی های خود را آغاز کرده است.

گویا قرار است بزودی گزینه نهایی ائتلاف اصلاح طلبان یزدی که به اجماع نهایی رسیده است معرفی می شود، حال باید دید انگشت اشاره اصلاحات بر روی کدام گزینه نشانه خواهد رفت.






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها