نمایش نمایش

ID : 12489205
دیدار مسئولین ارشدابرکوه ومهردشت باامام جمعه واستانداریزد

کاهش برداشت‌آب درابرکوه بانصب کنتورهوشمند/ناعادلانه بودن قانون عوارض ارزش افزوده درشهرداری‌ها


مسئولین ارشد ابرکوه و مهردشت در دیدار با امام جمعه و استاندار یزد مسائل و مشکلات شهرها را مطرح کرده و خواستار همکاری بیشتر مسئولین استانی شدند.

به گزارش عصر فرهنگ به نقل از سرو ابرکوه، طی دیدار مسئولین ارشد شهرستان ابرکوه با نماینده ولی فقیه در استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین ناصری به اهمیت مساجد و محافل مذهبی تاکید کرد و از ائمه جمعه و مسئولان فرهنگی درخواست کرد: تمام سعی و تلاش خود را در جهت پرورش فکری کودکان، دانش آموزان و جوانان به کار گیرند و آنها را با فرهنگ اسلام ناب آشنا کرده تا در دام فرهنگ های مبتذل غرب و رسانه های مجازی نیفتند.


ناصری متذکر شد: شورای فرهنگ عمومی و آموزش و پرورش باید کار کنند و دانش آموزان را دریابند و باید به آنها مصونیت دهیم.


به گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه، مسئولان ابرکوه پس از دیدار با امام جمعه یزد با میرمحمدی استاندار یزد نیز ملاقات کردند.


کاهش برداشت آب از 5 هزار به 3 هزار متر مکعب با نصب کنتور هوشمند
همچنین سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه در این جلسه مسائل و امتیازهای شهرستان را در زمینه های کشاورزی، دامپروری میراث فرهنگی و صنعت نوپای برشمرد و خواستار کمک بیشتر به واحدهای صنعتی ابرکوه شد.


رسولی گفت: با نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه های کشاورزی برداشت آب از 5 هزار متر مکعب به 3 هزار متر مکعب کاهش یافته است.


ناعادلانه بودن قانون عوارض ارزش افزوده در شهرداری ها
ربانی نماینده شورای اسلامی ابرکوه در استان و شورای عالی استان ها خواستار سرعت بخشیدن به ساحت راه آهن یزد اقلید، اتمام جاده ابرکوه – مروست و راه اسفند آباد به صفاشهر، ناعادلانه بودن قانون عوارض ارزش افزوده، کمک به شهرداری های ابرکوه و مهردشت در زمینه تحویل قیر یارانه ای، اجرای طرح های نیمه تمام و بهینه سازی ناوگان موتوری آنها شد.


قول مساعد استاندار یزد به بخش خصوصی در زمینه صنعت ابرکوه
در پایان میرمحمدی استاندار یزد ضمن تشکر از همکاری مسئولان شهرستان، در مورد واحدهای صنعتی اظهار داشت: هر گاه بخش خصوصی کاری انجام دهد و به مشکلی برخورد نماید ما حمایت می کنیم تا برطرف شود.


میر محمدی توجه به انجام زیرساخت های بخش بهمن را گوشزد نمود و از شورای اسلامی شهر ابرکوه به خاطر تلاش و انسجام آنها و اینکه کارها با پختگی انجام می شود تشکر نمود.


وی اعضای شورا را جهت برنامه ریزی و طراحی در زمینه زیباسازی ، توجه به محیط زیست، ترافیک شهر، احداث پارکینگ و ساماندهی  به گردشگری و ایجاد ظرفیت بیشتر دعوت نمود .


گفتنی است در این دیدارها، ائمه جمعه ابرکوه و مهردشت، بخشداران بخش های مرکزی و بهمن، رئیس شورای شهرستان و شهرداران ابرکوه و مهردشت حضور داشتند.

 






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها