محتوا محتوا

روانبخش در گفتگو با صبح تفت؛

آتش به اختیار یک فرصت دقیق و بی نظیر برای جریان مومن و انقلابی است/ طلبکاری پوچ اندیشان به خاطر غرب زدگی است


عضو موسسه امام خمینی(ره) قم گفت: همیشه عده ای از مدعیان به علت وابستگی به تفکر و فرهنگ غرب از انقلاب و تفکر انقلاب طلبکارند به همین خاطر به دنبال کوچکترین بهانه ای، برای تبدیل فرصت های انقلاب به تهدید هستند.

عضو موسسه امام خمینی(ره) قم در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، در تبیین کار فرهنگی تمیز در آتش به اختیار بودن نیروهای انقلاب گفت: کم کاری و اختلال دستگاه ها و نهادهای فرهنگی باعث صدور فرمان آتش به اختیار رهبری شد.

حجت الاسلام «قاسم روانبخش» با بیان اینکه رهبر انقلاب هیچگاه بدون در نظر گرفتن شرایط سخنی را بیان نمی کنند، تاکید کرد: نباید هر کسی از عبارت آتش به اختیار، تعبیر خود را برداشت و بر اساس آن عمل کند چراکه آتش به اختیار به معنای خودسری نیست.

وی تصریح کرد: این فرمان رهبری آن هم به جوانان و دانشجویان یعنی رهبر انقلاب به جوان مومن انقلابی اطمینان دارند و به همین خاطر چنین مسئولیتی را بر عهده آن ها می گذارند و امروز جوان مومن و انقلابی باید با رصد درست همه ارکان سیاسی، قضایی، فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و اجتماعی کشور به نقد درست و اصولی ضعف‌ها و انحرافات فکری این مجموعه های بپردازد و به ارائه ایده‌هایی برای بهتر شدن وضعیت موجود بیندیشد و راهکارهای خود را ارائه دهد.

روانبخش با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در عید فطر، تاکید کرد: همیشه عده ای از مدعیان به علت وابستگی به تفکر و فرهنگ غرب از انقلاب و تفکر انقلاب طلبکارند به همین خاطر به دنبال کوچکترین بهانه ای، برای تبدیل فرصت های انقلاب به تهدید هستند.

وی با بیان اینکه آتش به اختیار یک فرصت دقیق و بی نظیر برای جریان مومن و انقلابی است، گفت: انسان نخبه، فعال فرهنگی و مومن انقلابی باید از فرصت آتش به اختیار به بهترین نحو استفاده و بهترین نتیجه را از آن بگیرد.

روانبخش در پایان گفت:  کار فرهنگی تمیز مصداق بی نظیر و درجه اول از آتش به اختیار بودن است که رهبر انقلاب آن را بیان کردند؛ تمیز بودن کار فرهنگی یعنی کاری که در بهترین زمان، بهترین مکان و با بیشترین و کامل ترین نتیجه همراه باشد.

انتهای پیام/م*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.