محتوا محتوا

فرماندار تفت:

استعفا، دلیل تغییر رییس بیمارستان شهید بهشتی تفت بود


فرماندار تفت در نشست تودیع و معارفه رییس بیمارستان شهید بهشتی تفت گفت: استفعا جناب «اسدی» ما را مجبور کرد تا به دنبال فردی جدیدی برای ریاست بیمارستان شهید بهشتی تفت باشیم.

به گزارش خبرنگار صبح تفت، فرماندار تفت در نشست تودیع و معارفه رییس بیمارستان شهید بهشتی تفت با گرامیداشت یوم الله 13 آبان گفت: 13 آبان در مقطعی به گفته امام(ره)، انقلاب دوم را رقم زد.

«محمود زارع رشکوئیه» با اشاره به هدف برگزاری این جلسه، خاطرنشان کرد: امروز دور هم جمع شده ایم تا بدرقه کنیم یک فرد خدمتگذار را و استقبال کنیم از یک خدوم دیگر.

وی با تشکر از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان، اذعان داشت: استفعا جناب اسدی ما را مجبور کرد تا به دنبال فردی جدیدی برای ریاست بیمارستان شهید بهشتی تفت باشیم.

زارع تاکید کرد: بیمارستان شهید بهشتی تفت همواره با تدبیر مدیریت شده است و امیدواریم در ادامه نیز با برنامه هایی که دکتر مصطفوی به عنوان ریاست جدید بیمارستان دارند، شاهد همینگونه مدیریت باشیم.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان تفت ادامه داد: برای دکتر اسدی هم که به منظور ادامه تحصیل در رشته تخصصی خود از سمت ریاست بیمارستان استعفا دادند، آرزوی موفقیت داریم.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در حوزه سلامت شهرستان، گفت: در دیدار های که با مسئولان وزارت بهداشت داشتیم، دو موضوع بخش تخصصی اطفال و اورژانس تخصصی بیمارستان شهید بهشتی را برای تفت پیگیری کردیم که با همت خیر محترم جناب آقای «بیک» به نتایج خوبی رسیده است.

فرماندار تفت با ابراز امیدواری از اینکه تفت به قطب درمانی استان تبدیل شود، تصریح کرد: این موضوع نیازمند همت مضاعف مسئولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان تفت است.

گفتنی است طی حکمی دکتر «سید نادر مصطفوی» به عنوان ریاست جدید بیمارستان شهید بهشتی منصوب و جایگزین دکتر «محمد حسن اسدی» شد.

انتهای پیام/م*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.