محتوا محتوا

در ایام نوروز صورت گرفت:

استقرار نزدیک به 10 هزار مسافر نوروزی در ستاد اسکان تفت/ افزایش 10 درصدی اسکان نسبت به سال گذشته


مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش تفت از اسکان نزدیک به 10 هزار نفر همزمان با تعطیلات نوروز در مدارس تفت خبر داد.

مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، به ارائه گزارش عملکرد ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان تفت پرداخت و گفت: ستاد اسکان نوروزی تفت در تعطیلات عید خدمات خود به یک هزار و 885 خانوار و مجموعا  9هزار و 930 نفر به روز، ارائه کرده است.

«سبزواری» ادامه داد: این تعداد مسافر از تاریخ 28اسفند الی 13 فروردین در 22 مدرسه و  124 کلاس شهرستان تفت شامل مدارس شهر تفت، دهشیر، سانیج، طزرجان، ده بالا و اسلامیه، اسکان یافتند.

وی اظهار داشت: از مجموع  یک هزار و 885 خانوار اسکان یافته، هزار و 523 خانوار فرهنگی و 362 خانوار سایر اقشار بودند و همچنین از مجموع  9هزار و 930 نفربه روز، تعداد8 هزار و 135 نفر فرهنگی و هزار و 759 نفر را غیر فرهنگی شامل شدند.

وی با بیان اینکه متوسط اسکان مسافران بیش از 3 روز بود، تصریح کرد: میزان اسکان نوروزی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان تفت نسبت به مشابه سال قبل 10درصد افزایش داشته است.

سبزواری، رتبه شهرستان تفت از لحاظ آمار پذیرش را در استان هفتم دانست و گفت:  60 نفر از فرهنگیان شهرستان تفت در سطوح مختلف ستادی، اجرایی و مدیریتی وظیفه ارائه خدمات به مسافران نوروزی را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/م*




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.