محتوا محتوا

فرماندار تفت:

برنامه های دهه فجر باید وجه «مردمی» داشته باشد


فرماندار تفت در نشست هماهنگی بزرگداشت برنامه های دهه فجر گفت: باید تلاش شود تا مراسم بزرگداشت ایام ا... دهه فجر برخوردار از وجه "مردمی بودن" و "با حفظ حرمت ایام فاطمی" باشد.

به گزارش صبح تفت، فرماندار تفت در نشست هماهنگی بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان با اشاره به تقارن ایام فاطمی و دهه مبارک فجر تاکید کرد : انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ریشه در فرهنگ فاطمی و علوی دارد.

«محمود زارع رشکوییه» در این نشست که در محل فرمانداری تفت برگزار شد با اشاره به اندیشه‌ها و آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان(ره) در رهبری داعیانه و شجاعانه انقلاب اسلامی مردم ایران گفت: دم مسیحایی امام راحل(ره) قلبها و جانهای ملت غیور و رشید ایران را بیدار و آنان را در مسیر سرنگونی رژیم ستمشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی متحد و همراه کرد.

فرماندار تفت انقلاب اسلامی را بر گرفته از فرهنگهایی متعالی و اصیل ارزیابی کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای پیوندی ناگسستنی با فرهنگ عاشورایی، فاطمی و علوی است و به واسطه همین ارزشهای مقدس است که توانسته آرمانهای بلند و اصیل خویش را در سراسر جهان اسلام طنین انداز سازد.

زارع تقارن ایام فاطمیه با ایام ا... دهه مبارک فجر را فرصتی برای تبیین ارتباط تنگاتنگ این دو رویداد مهم و ارزشمند بر شمرد و افزود:  باید تلاش شود تا مراسم بزرگداشت ایام ا... دهه فجر برخوردار از وجه "مردمی بودن" و "با حفظ حرمت ایام فاطمی" باشد چرا که این انقلاب متعلق به خود مردم و ریشه در فرهنگ فاطمی دارد.

فرماندار تفت بر مشارکت فعالانه همه دستگاهها در بزرگداشت شایسته این ایام ا... تاکید کرد و اظهار داشت: همه دستگاهها در زمان مقرر نسبت به اعلام پروژه های قابل افتتاح خویش اقدام تا نسبت به بهره برداری آنان در دهه فجر برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

زارع در پایان با تاکید مجدد بر توجه به وجه مردمی بودن برگزاری مراسم های بزرگداشت ایام ا... دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و مسئولان باید شرایطی فراهم کنند تا شاهد همراهی و هم‌افزایی مردم در برنامه‌های دهه فجر باشیم.

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.