محتوا محتوا

شهردار تفت خبر داد:

تفت آماده میزبانی از مسافران نوروزی/ سال نویی خاطر انگیز برای گردشگرانی که تفت را انتخاب می کنند


شهردار تفت از آمادگی کامل شهرداری برای استقبال از سال جدید خبر داد.

شهردار تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، در رابطه با اقدامات شهرداری تفت در آستانه سال و ایام نوروز گفت: همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن عید نوروز، شهرداری تفت کمیته نوروزی خود را تشکیل می دهد و برنامه ها و اقدامات مدونی را برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی انجام می دهد.

«محمد صادق صادقی» با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه در سایه همکاری و مساعدت شهروندان، شاهد شهری زیبا برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی باشیم، ادامه داد: این کمیته همچون سال های گذشته به منظور ارتقا کمی و کیفی خدمات شهری، ایجاد چهره ای مطلوب و فضایی شاد از سیمای شهر، آماده سازی شهر برای رفال حال شهروندان، تلطیف سیمای بصری و استقبال از مسافرین نوروزی تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه اقدامات این کمیته در حوزه های مختلف خدمات شهری، فضای سبز، عمرانی، زیباسازی و فرهنگی است، تاکید کرد: این کمیته تاکنون جلسات متعددی داشته است که نتیجه آن تصویب و اجرای بیش از 80 مصوبه بوده است.

شهردارتفت در ادامه به تشریح این اقدامات پرداخت و اذعان داشت: زیبا سازی چهره شهر در استقبال از مسافران نوروزی یکی از اقدامات شهرداری تفت در آستانه سال جدید است که علاوه بر رنگ آمیزی جداول شهر تفت، مبلمان شهری تفت نیز رنگ آمیزی و مرمت شده اند.

این مقام مسئول، لکه گیری و بهسازی خیابان را از دیگر اقدامات دانست و تصریح کرد: کلیه عملیات های حفاری و عمرانی از 15 اسفند تا 15 فروردین ممنوع کردیم تا چهره شهر در ایام عید زیبایی خود را حفظ کند.

صادقی با اشاره به اینکه شهر تفت به عنوان باغشهر شناخته می شود، اظهار داشت: شهر تفت به عنوان شهر نمونه گردشگری کشور محسوب می شود لذا در ایام عید گردشگران فراوانی را پذیرا است.

وی افزود: یکی از مهم ترین اقدامات شهرداری تفت در آستانه نوروز، نگاه ویژه به پارک های شهر تفت است و تاکنون اقداماتی نظیر زیباسازی فضای سبز پارک ها از طریق نورپردازی و حرص درختان، رفع نواقص پارک ها اعم از سرویس های بهداشتی، روشنایی، سامان دادن به نمازخانه ها و تعمیر آبنماها را انجام داده است.

وی از اقدام ابتکاری شهرداری تفت در دو پارک بزرگ شهر و بوستان شهیدان بنایی خبر داد و گفت: این دو پارک به عنوان شلوغ ترین پارک های شهر تفت به اینترنت شهری مجهز شدند تا مسافران و مردم تفت بتوانند از این ظرفیت نیز بهره لازم را ببرند.

شهردار تفت، تولید کلیپ معرفی تفت و ساخت نرم افزار گردشگری تفت را از دیگر اقدامات ابتکاری شهرداری دانست و گفت: ساخت و نصب بیلبورد خوش آمدگویی به شهر تفت و تهیه و نصب بنرهای راهنمای مسافرین نیز در راستای تکریم و استقبال از گردشگران و مسافران نورزوی انجام شده است.

این مقام مسئول همچنین از کشیک کلیه خدمات شهرداری تفت خبر داد و اذعان داشت: در تعطیلات نوروز تمام بخش های خدماتی شهرداری نظیر اداری، آتش نشانی، تاکسی ها، آژانس ها و فضای سبز کیشیک خواهند بودند تا روند خدمت رسانی به مردم دچار اخلال نشود.

انتهای پیام/م*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.