محتوا محتوا

رییس میراث فرهنگی تفت خبر داد

فعالیت 3 اقامتگاه بومگردی در شهرستان تفت


رییس میراث فرهنگی تفت از فعالیت 3 اقامتگاه بومگردی در محله های راحت آباد و تل مختار شهر تفت و همچنین روستای اسلامیه این شهرستان خبر داد.

رییس نمایندگی میراث فرهنگی در گفتگو با خبرنگار صبح تفت با تبریک سال نو و خوش  آمد گویی به مسافران نوروزی شهرستان تفت گفت: طبق آمار ستاد اسکان شهرستان تفت، امسال حضور مسافران و گردشگران نوروزی در شهر تفت رشد چشمگیری داشته است.

«مهدی جمالیان» با بیان اینکه در شهر تفت اماکن گردشگری زیادی وجود دارد، افزود: گردشگران از سه مکان باغ صدری، مجموعه بوم گردی باغ دوسرو و موزه مردم شناسی بیشترین بازدید را دارند.

وی از فعالیت 3  اقامتگاه بومگردی در تفت خبرداد و گفت: این اقامتگاه ها در محله های راحت آباد و تل مختار شهر تفت و همچنین روستای اسلامیه قرار دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد:  اقامتگاه های بومگردی، بستری مناسب برای معرفی فرهنگ، آداب، آیین ها و مراسم محلی تفت است که مسافران نوروزی می توانند از آن حداکثر استفاده را ببرند.

جمالیان تصریح کرد: اقامتگاه بوم گردی مصداق کامل یک فعالیت فرهنگی و گردشگری است و حس خوبی که حضور در اقامتگاه های بوم گردی به مخاطب می‌دهد باعث می‌شود تا علاقه افراد نسبت به آنجا افزایش پیدا کند و لحظاتی ماندگار در ذهن آن ها ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه تفت شهر نمونه گردشگری طبیعی انتخاب و معرفی شده است، اظهارداشت: تفت دارای آثار ثبتی زیاد و مناطق فرهنگی و گردشگری متعددی است که این شاخص ها باعث شده است تا تفت به عنوان یک شهر محبوب مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گیرد.

انتهای پیام/م*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.