محتوا محتوا

فرماندار تفت:

مجوز و هزینه «ام آر آی» بیمارستان فوق تخصصی تفت تامین شده است


فرماندار تفت در مجمع سلامت شهرستان تفت گفت: سال گذشته مجوز «ام آر آی» برای بیمارستان فوق تخصصی شهید بهشتی تفت اخذ شده است و در نشستی که با خیرین تفتی تبار در تهران داشتیم برخی از آنها بانی خیر برای خرید این دستگاه شدند.

به گزارش خبرنگار صبح تفت، فرماندار در نخستین مجمع سلامت شهرستان تفت با اشاره به پیشرفت های کشور در طول 39 سال از انقلاب اسلامی، گفت: پس از گذشت 40 دهه از عمر انقلاب، خدمات بی نظیر و مثال زدنی در توسعه زیر ساخت ها کشور صورت گرفته است که در کوچتکرین نمونه آن حوزه سلامت و درمان شهرستان تفت است؛ امروز هر جایی که می رویم یک بیمارستان، درمانگاه، پایگاه سلامت، خانه بهداشت یا اورژانش وجود دارد که این امر ستودنی است.

فرماندار تفت با اشاره به ظرفیت خوب خیرین شهرستان تفت گفت: خیرین حوزه سلامت شهرستان تفت به خوبی حمایت کرده و در این عرصه وارد شده اند و مجمع خیرین شهرستان تفت در همین راستا ایجاد و حمایت شده است امیدواریم با مشارکت آن ها و تداوم فعالیت این مجمع شاهد توسعه متوازن وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان تفت باشیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته مجوز «ام آر آی» برای بیمارستان شهید بهشتی تفت اخذ شده است گفت: در نشستی که با خیرین تفتی تبار در تهران داشتیم برخی از آنها بانی خیر برای خرید این دستگاه شدند و ما منتظریم تا با مساعدت مسئولان استان هرچه سریع تر این امر عملیاتی شود.

وی ساخت بیمارستان و مرکز درمانی نیر را از دیگر اقدامات خیری در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بیان و گفت: نبود یک مجتمع درمانی مناسب برای شهر نیر، مردم این منطقه را با مشکلات جدی روبرو کرده بود که به لطف خدا با حمایت خیر نیک اندیش و مساعدت وزارت بهداشت در تجهیز آن، راه اندازی شد.

محمود زارع رشکوئیه تأمین اعتبار تکمیل درمانگاه کهدوئیه، تأمین اعتبار برای گازکشی خانه های بهداشت و پزشک مناطق روستایی، تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه مرکزی تفت، تعیین وضعیت درمانگاه خیریه روستای اسلامیه، تکمیل بیمارستان شهید بهشتی تفت، تعیین تکلیف دستگاه سی تی اسکن  و تأمین نیروی متخصص بیمارستان شهید بهشتی تفت را مهمترین مسائل حوزه بهداشت و درمان شهرستان خواند.

انتهای پیام/م*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.