محتوا محتوا

امام جمعه نیر:

مسئله فلسطین باید به اولویت جهان اسلام تبدیل شود


امام جمعه نیر گفت: مسائل اساسی و حیاتی جهان اسلام از جمله فلسطین باید صریح بیان شود و نباید در مسائلی که مربوط به جهان اسلام است، غفلت شود.

به گزارش صبح تفت، نماز جمعه این هفته نیر در مسجد مُراد به امامت حجت الاسلام دهقانپور امام جمعه نیر برگزار شد.

خطیب جمعه نیر ضمن سفارش نماز گزاران به رعایت تقوا و نظم در کارها با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با شرکت‌کنندگان در کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی گفت: مهمترین محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بیان صریح مسائل اساسی و حیاتی جهان اسلام از جمله فلسطین تاکید نموده و گفتند نباید در مسائلی که مربوط به جهان اسلام می باشد غفلت شود.

وی ادامه داد: در این جلسات روی مسئله مسلمانان کشمیر و میانمار صحبت شده اما در مورد یمن و بحرین غفلت شده ما باید با صراحت در مورد مسائل اساسی جهان اسلام موضع خود را بیان کنیم که  این صراحت، موضع ما در مقابل ابرقدرتها و کفار را مشخص می کند.

حجت الاسلام دهقانپور، تصریح کرد: عده ای در عالم اسلام با اعلام این که نمی توان با رژیم جعلی اسرائیل مبارزه کرد ، از بیان نظر خود در مورد فلسطین کوتاهی کرده یا سکوت اختیار می کنند و این موجب قدرت گرفتن اسرائیل  می شود.

وی تأکید کرد: علمای اسلام باید دروغ های استکبار همچون حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را با صدای بلند به گوش امت اسلامی و دیگر ملت های آزادیخواه جهان برسانند تا ماهیت آنان برای همگان روشن شود؛ مقام معظم رهبری که دیدبان به تمام معنا هستند می فرمایند اسرائیل که یک زمانی شعارش این بود از نیل تا فرات و حکومت برآن را فریاد می کردند امروز بحمدالله مسلمانان و براداران ما در حماس و حزب الله لبنان با استقامت و پایداری که در برابر این رژیم سفاک داشتند کاری کردند که اکنون دور خودشان را دیوار کشیدند این نتیجه استقامت و پایداری در مقابل دشمن هست که شعار نیل تا فرات را سر می داد دور خودش را دیوار بکشد.

حجت الاسلام دهقانپور  با تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: امیداست جامعه پرستاری کشور با تاسی به سیره آن بانوی بزرگوار اسلام در ارائه خدمت به بیماران موفق باشد.

امام جمعه نیر همچنین حادثه جان باختن جمعی از ملوانان در حادثه نفتکش سانچی را تسلیت گفت و با بیان اینکه باید علت این حادثه دلخراش مشخص شود، تاکید کرد: باید علت این حادثه دلخراش مشخص تا کوچک ‌ترین حقی از خانواده‌های این عزیزان که داغدار هستند ضایع نشود.

انتهای پیام/*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.