محتوا محتوا


پاسخ بنیاد مسکن استان به صبح تفت


بنیاد مسکن استان یزد در جوابیه ای به ابهامات مسکن 42 واحدی محله حسینی تفت پاسخ داده است.

به گزارش خبرنگار صبح تفت، بنیاد مسکن استان یزد در جوابیه به خبر صبح تفت، نکاتی را در مورد این خبر روشن نموده است.

متن جوابیه به شرح ذیل می باشد:

احتراماً عطف به گزارش درج شده در خبرگزاری صبح تفت روز یکشنبه مورخه 14/09/1395 به استحضار می رساند جوابیه ای به شرح زیر جهت استحضار و تنویر افکار عمومی و درج در آن خبرگزاری ، به حضور ارسال می گردد.

 تفاوت عمده ای که واحدهای احداثی بنیاد مسکن در شهرک شهید صدوقی (حسینی) با واحدهای مسکن مهر دارند سند واحدها در قالب اجاره 99 ساله نبوده و به صورت مالکی و شش دانگ پس از پرداخت بهاء واحد قابل انتقال به متقاضیان خواهد بود.

قیمت واحدها نیز بسته به موقعیت آنها و مساحت عرصه و زیربنا به طور متوسط حدود 110 میلیون تومان و حداقل 85 میلیون تومان و حداکثر 2 واحد با متراژ زمین حدود 300 متر ، حدود 15 درصد بالاتر از قیمت متوسط می باشد که متقاضیان با توجه به شرایط و قدرت خرید خود حق انتخاب واحدها را خواهند داشت و یقیناً خریداران با علم به این که واحدهای با مرغوبیت بهتر (دونبش ، متراژ بیشتر و ...) قیمت بالاتری خواهند داشت، واحد خود را انتخاب نموده اند.

 ضمناً با توجه پی گیری های انجام شده با بانک های قرض الحسنه امکان بهره وری و پرداخت تسهیلات کم بهره نیز برای متقاضیان در جهت تسهیل در خرید واحدها نیز فراهم آمده است. همچنین در پایان لازم به ذکر است این واحدها بر اساس آئین نامه 2800 احداث گردیده و دارای خدمات زیربنایی (آب ، برق ، گاز ، نصب سنگ جدول ، زیرسازی و آسفالت) می باشد.

انتهای پیام/م*




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.