محتوا محتوا

صبح تفت گزارش می دهد:

پایان سومین روز ثبت نام/ پنج داوطلب میبدی از حوزه انتخابیه تفت و میبد/ تفتی ها همچنان خارج از گود!


ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفت و میبد سومین روز خود را سپری کرد که با حواشی جالبی نیز همراه بود.

به گزارش خبرنگار صبح تفت، با گذشت سومین مهلت ثبت نام کاندیداها در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان نمایندگی از حوزه انتخابیه تفت و میبد به 5 نفر رسید.

در اولین روز از ثبت نام، داوطلبی به ستاد انتخابات شهرستان تفت مراجعه نکرد اما در روز دوم، دو داوطلب با حضور در ستاد انتخابات شهرستان تفت برای حضور در عرصه انتخابات اعلام کردند.

همچنین از صبح امروز دوشنبه که ستاد انتخابات شهرستان تفت سومین روز ثبت نام از داوطلبان را سپری می کند، دو داوطلب دیگر برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه تفت ومیبد ثبت نام کردند.

علاوه بر این، از آنجا که داوطلبان نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر مرکز حوزه انتخابیه می توانند از محل ستاد انتخابات وزارت کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند؛ یک داوطلب نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور در تهران برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه تفت ومیبد ثبت نام کرده است.

به دلیل اینکه شهرستان تفت مرکز حوزه انتخابیه محسوب می شود؛ تمام داوطلبان ثبت نام انتخابات در حوزه انتخابیه تفت و میبد باید به ستاد انتخابات شهرستان تفت که واقع در فرمانداری است مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

از حواشی جالب این ثبت نام ها می توان به عدم حضور تفتی ها برای ثبت نام در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد به گونه ای که تاکنون 5 داوطلب ثبت نام شده اصالتاً میبدی هستند و تاکنون فرد تفتی وارد عرصه انتخابات نشده است.

از حواشی دیگر می توان به عدم حضور کاندیداهای احتمالی که تاکنون صحبت از حضور آن ها می شد، اشاره کرد.

حال باید دید آیا در این چهار روز باقیمانده از مهلت ثبت نام،  فرد تفتی ای برای حضور در انتخابات اقدام می کند و همچنین آیا کاندیداهایی که تاکنون حرف از احتمال حضور آن ها زده می شد، وارد عرصه انتخابات خواهند شد؟

روند خوب فعالیت ستاد انتخابات شهرستان تفت

فرماندار تفت در رابطه با فعالیت ستاد انتخابات این شهرستان گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد می توانند از ساعت 8 الی 17 ، 28 آذر الی 4 دیماه با حضور در فرمانداری تفت نسبت به تحویل مدارک و ثبت نام خود اقدام نمایند.

«محمود زارع رشکوئیه» با بیان این که ستاد انتخابات شهرستان تفت همه شرایط را برای برگزاری باشکوه انتخابات فراهم آورده است اظهار داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بار دیگر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جهان نمایان خواهد ساخت.

زارع با اشاره به اهمیت رعایت دقیق قانون انتخابات ادامه داد: خوشبختانه با آمادگی صورت گرفته در ستاد انتخابات شهرستان تفت، همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه فراهم آمده است.

انتهای پیام/م*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.