محتوا محتوا

رئیس شورای شهر تفت:

گلزار مرکزی شهدای تفت ساماندهی می شود


رئیس شورای شهر تفت در بازدید از گلزار شهدای مرکزی تفت گفت: وضعیت فیزیکی این گلزار شهدا در شان شهدا نیست و باید برای آن طرح ویژه ای تدوین شود.

به گزارش خبرنگار صبح تفت، در حاشیه مراسم استقبال از کاروان راهیان نور دانش آموزان تقتی، اعضای شورای شهر تفت در معیت رئیس و کارشناس بنیاد شهید با بازدید میدانی از وضعیت فیزیکی گلزار شهدای تفت در جریان جزئیات مشکلات قرار گرفتند.

رئیس بنیاد شهید تفت در این بازدید با بیان اینکه گلزار شهدای مرکزی تفت نیازمند توجه ویژه شهرداری و شورای شهر تفت است، گفت: در این گلزار شهدا بیشترین تعداد شهید شهرستان تدفین شده اند لذا باید نگاه ویژه ای و متفاوتی نسبت آن وجود دارد.

رئیس شورای شهر تفت نیز در این بازدید، نگاه دلسوزانه و خردمندانه رئیس بنیاد شهید را ستودنی توصیف کرد و گفت: وضعیت فیزیکی این گلزار شهدا در شان شهدا نیست و باید برای آن طرح ویژه ای تدوین شود.

سید مهدی اعرابی با اشاره به ظرفیت های خوب فعالان فرهنگی شهرستان تفت، گفت: با مشارکت مجموعه و هیئت های فرهنگی و مذهبی تفت می توان گلزاری شهدای مرکزی این شهر را به یک مجموعه فرهنگی بزرگ تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید یک نماینده مردمی برای این مجموعه انتخاب شود تا با هماهنگی شورای شهر و شهرداری و بنیاد شهید، برنامه ریزی کلی و مدیریت این مجموعه را انجام دهد.

بهارستان عضو شورای شهر تفت هم نیز در بازدید وضعیت ظاهری قبور را نامناسب بیان و گفت: باید برای تدفین و ساخت قبور در این مکان حداقل های تعریف شود تا وضعیت فیزیکی این گلزار زیبا و نمای خوبی داشته باشد.

در این بازدید مقرر شد پس از پایان ایام الله دهه فجر، جلسه مشترک مسئولان شهرستان تفت برای بررسی مشکلات و برنامه ربزی کلی گلزار شهدای تفت برگزار شود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.