ID : 11680422
در جلسه تودیع و معارفه بخشدار «نیر» مطرح شد

«آب»بیت الغزل مشکلات بخش نیر/بخشداری را با34 میلیون تحویل وبا700میلیون تحویل می‌دهم


بخشدار سابق بخش نیر گفت: بخشداری نیر را در سال 1390 با اعتبار 34 میلیون تومان تحویل گرفتم و امروز با اعتبار جاری 700میلیون تومان آن را تحویل می دهم.

به گزارش یزد رسا به نقل ازصبح تفت، بخشدار سابق بخش نیر در جلسه تودیع خود که صبح امروز برگزار شد، گفت: بنده در مدت یکسال و نیم در دولت تدبیر وامید توفیق داشتم تا به عنوان بخشدار خدمت کنم.

 

علی دهقان نیری به ارائه گزارش عملکرد 3ساله خود پرداخت و اظهارداشت: بخش نیر دارای 21 دهیاری، 27 شورای اسلامی روستا، 1شورای اسلامی شهر و 1 شورای اسلامی بخش و جمعیت شناور 30هزار نفر می باشد.

 

وی ادامه داد: در این یک سال و نیمی که از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد بالغ بر یک و نیم میلیارد تومن اعتبار برای 158 پروژه این بخش درنظر گرفته و در بعضی موارد انجام شده است.

 

وی درپایان گفت: بخشداری نیر را در سال 1390 با اعتبار 34 میلیون تومان تحویل گرفتم و امروز با اعتبار جاری 700میلیون تومان آن را تحویل می دهم.

 

بخشدار جدید نیر هم در این مراسم گفت: مسئولیت بخشداری بخش نیر را به سه دلیل قبول کردم اول اینکه شور و اشتیاق فراوانی برای خدمت در دولت تدبیر وامید دارم، دوم اینکه کار با فرمانداری سخت کوش که نگاه توسعه ای به روستاها دارد بسیار لذت بخش است و سوم اینکه نیر وطن من است.

 

سید روح الله میرخلیلی ادامه داد: از استاندار و فرماندار تفت که این مسئولیت خطیر را برای خدمت بیشتر به مردم در اختیار من قرار داده اند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم در این راه خطیر، موفق ظاهر شوم.

 

وی افزود: به جهت مسئولیت قبلی من در فرمانداری با تمام مشکلات روستاها شهرستان تفت بویژه بخش نیر آشنایی دارم ومی دانم که بیت الغزل مشکلات بخش نیر و روستاهای آن، آب است که ان شاء الله این مشکل را به عنوان اولویت کاری پیگیری و با عنایت خداوند به نتیجه می رسانم.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.