ID : 3608484
استاندار یزد در ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره):

«اعتقاد»؛ اصلی ترین توانایی و سرمایه هر کشور است/سوم خرداد به دنیا فهماند قوی ترین سلاح ها، شهادت است


استاندار یزد گفت: آزاد سازی خرمشهر نشان داد که «اعتقاد» اصلی ترین توانایی و سرمایه هر کشور است و علیرغم همه تجهیزاتی که دشمنان برای ذبح و نابودی به کار می برد اعتقاد مردم و بسیجیان ایران، به دنیا فهماند نیرویی قوی تر از اسلحه ها و موشک ها برایش وجود دارد و آن سلاح شهادت است.

به گزارش خبرنگار یزد رسا، پیش از ظهر امروز استاندار یزد در نشست ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره ) و قیام 15 خرداد و همچنین بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر با تشکر از تدابیر دستگاه های مربوط به این ستاد گفت: همراه شدن سالروز شهادت حضرت زینب(س) با این نشست و تقارن شهادت آن روشن گر حقیقت کربلا با این بزرگداشت که منتقل کننده و روشن گر پیام انقلاب است می تواند به فال نیک گرفته شود.
سید محمد میر محمدی با بیان اینکه برگزاری چندین ساله این مراسم با حضور پرشور مردم، نشان از پایبندی این ملت به ارزش های انقلاب است افزود: سایر ملل ها به ویژه ملل اسلامی با دیدن این مراسم توجهشان به ارزش های انقلاب جلب می شود.

میرمحمدی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر در تاریخ ایران نمادی از اقتدار و توانمدی نظام جمهوری اسلامی است گفت: باید به دیگر ملت ها بفهمانیم که این نظام از قدرت بالایی برخوردار است و مردم آن در دفاع از سزمین خود از هیچ چیز دریغ نخواهند کرد.

استاندار یزد واقعه سوم خرداد را گویای از خودگذشتگی نیروهای ارتش، سپاه، نیروی هوایی و دریایی دانست و عنوان کرد: آزاد سازی خرمشهر نشان داد که «اعتقاد» اصلی ترین توانایی و سرمایه هر کشور است  و علیرغم همه تجهیزاتی که دشمنان برای ذبح و نابودی به کار می برد اعتقاد مردم و بسیجیان ایران، به دنیا فهماند نیرویی قوی تر از اسلحه ها و موشک ها برایش وجود دارد و آن سلاح شهادت است.

وی با اشاره به «پیروزی خون بر شمشیر» تصریح کرد: ایران در جنگ با عراق با اعتقاد مردم خود و تدبیر نظام سربلند بیرون امد و تا ابد سربلند خواهد ماند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: همیشه باید فرصتی برای تبیین اندیشه های امام(ره ) و معرفی دستاوردهای انقلاب، الگوی آزادی خواهی و مردم سالاری دینی برای زنده کردن اذهان بین المللی نیاز است چراکه ایران را با امام شناختند و انقلاب اسلامی بدون امام شناخته نمی شد.

استاندار روحیه انقلابی را تدبیری در برابر ناملایمات و تابرابری ها عنوان کرد و گفت: ایران نه تنها انقلاب پیروزی داشت بلکه نشان داد مردم در تحکیم آن تا پای جان ایستاده اند چراکه مهم تر از پیرزوی حفظ و تداوم این نقلاب است.

میرمحمدی همچنین اذعان داشت: برخی ها، بعضی حرکان خود سرانه را به عنوان حرکت انقلابی قلم داد می کنند و این کار اشتباهی است چراکه مردم هیچگاه دیمی عمل نکرده و همیشه تحت فرمان رهبری پیش رفته اند و بهتر است افراد در حالت افراط و تفریط ببیند چقدر حرفشان سنجیده است.

وی با تدکید بر آینکه نباید ارکان نظام لطمه ای ببیند اظهار داشت: هیچگاه ضربه به ارکان نظام جایز نیست و امیدواریم از این فرصت ها، اقدامات مناسب به عمل بیاید و تفکر امام(ره) وسعت پیدا کند.

وی تاکید کرد: جوشش‌های انقلابی که در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای مسلمان ایجاد می‌شود اما به نتیجه نمی‌رسد هم به دلیل این است که آنها رهبری درستی نداشته‌اند، اگر رهبری آنها درست بود، آنها هم به پیروزی می‌رسیدند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.