ID : 1038427
طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی یوم الله 13 آبان؛

«هیهات منّا الذله» مردم حسینیه امام(ره) تفت را لرزاند


مردم شهرستان تفت امروز دوشادوش دانش آموزان و دانشجویان با مشت های گره کرده یکصدا فریاد «مرگ برآمریکا» سر دادند.

به گزارش خبرنگاریزدرسا ازتفت راهپیمایی ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در سراسر کشور، صبح امروز دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ در بیش از ۷۷۰ شهر و شهرستان سراسر کشور آغاز برگزار شد و هم اکنون نیز درحال برگزاری است.

در شهرستان تفت نیز این مراسم  از خیابان های ۲۲بهمن و ساحلی به سمت حسینیه مرکزی امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی برگزار شد.

مردم تفت با شرکت همه جانبه در راهپیمایی یوم ا… ۱۳ آبان ماه که در سراسر استان برگزار شد، باری دیگر مشتی پولادین، بر دهان استکبار جهانی و مزدوران جیره خوارش زدند.

شرکت کنندگان دراین راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر اسراییل»،  ثابت کردند با شیطان بزرگ آمریکا دوستی نمی کنند.

رویکرد دوگانه دســتگاه حاکم آمریکا به مذاکره با ایران و نشــان دادن توامان لبخندهمراه با سخن گفتن از «گزینه نظامی که روی میز است»، بی اعتمادی ملت را به شیطان بزرگ بیشتر کرد و امروز مردم تفت همگام با ملت ایران انزجار خود از استکبار جهانی آمریکا را نشان دادند.

جمعی از دانش‌آموزان در این راهپیمایی پلاکاردهایی با مضامینˈمرگ بر اسراییلˈ، ˈمرگ بر آمریکاˈ،ˈخامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر استˈ، ˈ ۱۳ آبان، یوم الله ˈ و ˈ جانم فدای رهبر ˈ در دست داشتند.

راهپیمایی کنندگان در پایان با تجمع در حسینیه امام(ره) تفت با شعار های «مرگ برآمریکا» و «هیات من الذله» در و دیوار این حسنیه را به لرزه در آورند.

در پایان این مراسم قطع نامه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قرائت شد و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان به سخنرانی پرداخت.

اخبار تکمیلی و گزارش تصویری متعاقبا منتشر می شود




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.