ID : 31819032
مسئول اداره اوقاف و خیریه شهرستان خاتم خبر داد

اجرای طرح شناسایی موقوفات روستا به روستا در خاتم


مسئول اداره اوقاف و خیریه شهرستان خاتم از اجرای طرح شناسایی روستا به روستا برای تثبیت مالکیت موقوفات در شهرستان خبر داد.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم؛ مسئول اداره اوقاف و خیریه شهرستان خاتم با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح شناسایی روستا به روستا در شهرستان خاتم جهت تثبیت مالکیت موقوفات در اولویت برنامه‌های کارشناسان ثبتی اوقاف در سالجاری خواهد بود.

حجت الاسلام سجاد محمدزاده گفت: در حال حاضر تعداد دو موقوفه جدید در روستاها شناسایی و دو موقوفه نیز در روستاهای باغ معدن و سعدویه  در حال تثبیت است.

وی افزود: طرح شناسایی روستا به روستا  در روزهای سه شنبه هرهفته در بخش مرکزی هرات و روزهای یکشنبه در بخش مروست انجام میشود.

مسئول اداره اوقاف شهرستان خاتم خاطر نشان کرد: طی بازدید از روستاههای کرخنگان  تعداد دو موقوفه بنام کلکته ای ومستوفی  شناسایی و عملیات جهت تعیین و تکلیف موقوفات این روستا که تمامی ششدانگ آن به همراه مزارعه و باغات و زمین های اطراف وقف بر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) میباشد انجام شده است.

محمد زاده گفت: تاکنون مکاتبات کتبی و تلفنی جهت اجرای امینانه نیت واقفین با ادارات کل اوقاف و امور خیریه  استان یزد و استان فارس صورت گرفته است.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.