ID : 19159894
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه مطرح کرد

اجرای طرح نظارت نوروزی در ابرکوه/ مردم تخلفات صنفی را گزارش دهند


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: گشت مشترک، نظارت بر واحدهای میوه فروشی، شیرینی فروشی، نانوایی در اولویت طرح نظارتی نوروزی قرار دارد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، سید مسعود میرحسینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ابرکوه در محل دائمی شورا برگزار شد از طرح نظارتی نوروزی در شهرستان خبر داد.

میرحسینی افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای بعضی از کالاها، طرح نظارتی نوروزی مانند سال های گذشته با همکاری اتاق اصناف، واحد بازرسی و نظارت اصناف، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این راستا انجام گشت مشترک، بازرسی از واحدهای صنفی در 2 شیفت کادر صبح و عصر، نظارت بر واحدهای میوه فروشی، شیرینی فروشی، نانوایی در اولویت قرار دارد.

میرحسینی در ادامه گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، همشهریان عزیز می توانند با شماره تلفن 32829894 واحد بازرسی و نظارت اصناف و با شماره تلفن 124، ستاد خبری صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل نمایند.

در پایان این جلسه اعضای شورا خواستار نظارت جدی تر در مورد متخلفینی که مکررا تخلف می نمایند، شدند و از زحمات کارکنان نظارتی این واحد تقدیر نمودند.

انتهای پیام /




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.