ID : 38171236
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد:

اجرای طرح هر حسینیه یک ورزشگاه در یزد


عباس ملازینلی از اجرای طرح هر حسینیه یک فرهنگسرا یا یک ورزشگاه در شهر یزد توسط سازمان متبوعش خبر داد.

عباس ملازینلی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، از اجرای طرح هر حسینیه یک فرهنگسرا یا یک ورزشگاه توسط سازمان متبوعش خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت حسینیه ها در شهر یزد و اینکه در طول سال یکی دو ماه بیشتر مورد استفاده قرار نمی گیرند تصمیم گرفتیم در راستای استفاده بهینه از فضای این اماکن طرح مذکور را اجرایی کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری یزد اضافه کرد: یکی از محلاتی که در این زمینه مشارکت خوبی با سازمان داشته محله محمود آباد است که در فضای هزار متری حسینیه که توسط هیئت امناء در اختیار ما قرار داده شده خانه ورزش این محله را با هزینه ای قریب به 500 میلیون تومان راه اندازی کردیم.

وی تصریح کرد: برای امسال نیز 10 حسنیه را در دستور کار داریم و امیدواریم این طرح در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد.

بخش خصوصی به حوزه ایجاد فضاهای ورزشی در یزد ورود کند

ملازینلی با اشاره به ضرورت ورود بخش خصوصی به حوزه ایجاد فضاهای ورزشی اظهار داشت: باید همانطور که این بخش از آب و خاک و هوای این شهر در تولید بهره می برد و از آن منفعت اقتصادی کسب می کند وظیفه اجتماعی خود را نیز ادا نماید البته می تواند در این حوزه نیز نیم نگاهی به درآمد زایی داشته باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: نباید این گونه باشد که صنایع ما از امکانات این شهر استفاده کنند و تنها تخریب، آلودگی و بیماری نصیب  مردم شده و انتفاعات آن نصیب شهرهای دیگر شود.

ملازینلی تاکید کرد: اگر بخواهیم در زمینه ایجاد ورزشگاه های تخصصی بانوان موفق عمل کنیم راهی به جز ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش در امر ورزش نداریم.

انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.