ID : 10445420
معاون برنامه‎‎ريزي استاندار يزد خبر داد

ارتقاي يك پله‎‎اي جايگاه استان به لحاظ بودجه/ بودجه جاری یزد 22درصد رشد یافت


معاون برنامه‎‎ريزي استاندار يزد با اشاره به بودجه پيشنهادي 113.6 ميليارد ريالي استان براي سال آينده، از ارتقاي يك پله‎‎اي استان در بحث اعتبارات خبر داد.

به گزارش یزد رسا، "محمدرضا بابايي" قبل از ظهر امروز در حاشيه هفتمين نشست شوراي برنامه‎‎ريزي استان ضمن بيان خلاصه اجمالي از لايحه بودجه كشور و وضعيت استان در بودجه سال آينده، اعلام كرد: استان يزد هم در در بحث بودجه عمراني و هم در بحث بودجه جاري يك رتبه صعود داشته است به نحوي كه امسال در بحث هزينه‎‎ها با رشد 22.5 درصدي به رقم پيشنهادي 113.6 ميليارد ريالي در بودجه پيشنهادي 1394 رسيده‎‎ايم.

وي اظهار كرد: يكي از موضوعات در دستور كار اين جلسه بررسي و تصويب طرح تفضيلي شهر مهردشت از توابع شهرستان ابركوه بود كه قبل از اين مشاور طرح آن را در كارگروه ارائه كرده بود و در اين نشست مورد بحث و تبادل نظر مديران قرار گرفت و نهايتاً مقرر شد كه يكسري نواقص آن مرتفع شود.

بابايي يكي ديگر موضوعات اين نشست را در رابطه با اختصاص 83 ميليارد ريال بودجه از محل ماده 10 و 12 مصوبات خاص هيات دولت ذكر كرد و افزود: برهمين اساس 28 ميليارد ريال باب مرمت خط اول انتقال آب به استان، 40 ميليارد ريال بابت تامين آب روستاهاي دچار خشكسالي و 15 ميليارد ريال براي لايروبي قنوات يكي دو شهرستان استان اختصاص يافته است.

گفتني است؛‌ در اين نشست كه با حضور "محمدصالح جوكار" نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي و مديران دستگاه‎‎هاي اجرايي استان برگزار شد، همچنين پيرامون تبصره 3 قانون بودجه در مورد فروش و تغيير كاربري اموال غيرمنقول دستگاه‎‎ها، ابلاغ معاونت رياست جمهوري مبني بر  مصرف بهينه گاز در دستگاه‎‎هاي دولتي و نيز كميته تعاملي پيشگيري از وقوع تخلفات و تقويت كارامدي دستگاه‎‎هاي اجرايي بحث و تبادل نظر شد.

"عباسعلي رضايي" معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نيز از ابلاغ دفتر تشكيل شوراي راهبردي توسعه و مديريت استان‎‎ها و دستگاه‎‎هاي اجرايي خبر داد و گفت: اين شورا در راستاي نظام تحول اداري ايجاد خواهد شد و جايگزين كارگروه پژوهش، فناوري و تحول اداري خواهد شد.

منبع: ایسنا و ایرنا

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.