ID : 9476703
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبرداد

ارسال هزار و ۲۸۸ اثر به دبيرخانه جشنواره مطبوعات استان يزد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از وصول هزار و ۲۸۸ اثر از استانهاي يزد، فارس و خراسان جنوبي براي شركت در جشنواره مطبوعات استان يزد خبر داد.

به گزارش یزد رسا، علی غیاثی اظهار داشت: در مجموع هزار و ۲۸۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که بعد از بررسی‌های انجام شده، هزار و ۲۳۹ اثر برای داوری انتخاب شد و ۴۹ اثر به دلیل نقص مدرک برای ارسال به مرحله داوری حذف شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹۷۲ اثر از استان یزد و ۲۶۷ اثر نیز از دو استان خراسان جنوبی و فارس برای داوری انتخاب شده است، افزود: سومین جشنواره مطبوعات استان یزد امسال نیز با گستره منطقه‌ای و با حضور استان‌های یزد، فارس و خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به رشد ارسال اثر نسبت به سال گذشته، بيان كرد: سال گذشته ۷۹۹ اثر برای داوری انتخاب شد اما امسال شاهد افزایش ارسال اثر به جشنواره مطبوعات استان یزد بودیم كه در نهايت هزار و ۲۳۹ اثر برای داوری به مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد ارسال شد.

دبیر سومین جشنواره مطبوعات استان یزد، بیشترین میزان آثار ارسال شده را در بخش گزارش اعلام و عنوان کرد:  ۲۷۳ اثر در بخش گزارش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و سال گذشته نيز این بخش با ۱۳۹ اثر، بالاترین میزان اثر ارسالی را به خود اختصاص داده بود.

غیاثی، کمترین میزان اثر را در بخش مقاله اعلام كرد و گفت: در این بخش ۵۸ اثر ارسال شده اما سال گذشته کمترین میزان  اثر ارسالی با ۶۰ اثر در بخش خبر بود.

وی همچنین ارسال اثر در بخش ویژه جشنواره را خوب ارزیابی كرد و اظهار داشت: در بخش ویژه نیز ۱۳۰ اثر ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تاکید بر باشکوه برگزار شدن اختتامیه و مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره، خاطرنشان كرد: زمان دقیق این مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.