ID : 40620581
رئیس‌کل دادگستری استان یزد خبر داد؛

آزادی ۱۲ زندانی به مناسبت دهه فجر در شهرستان مهریز


رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و از طریق ارفاقات قانونی ۱۲ زندانی محکوم در حوزه مواد مخدر آزاد شدند.

به گزارش یزدرسا، غلامعلی دهشیری در جمع زندانیان آزادشده با اشاره به سنگین بودن قانون مبارزه با مواد مخدر گفت: هدف از قانون مبارزه با مواد مخدر ریشه‌کن کردن این بلای خانمان‌سوز در کشور است.

وی تصریح کرد: گردش مالی بالای این حوزه باعث شده تا عده‌ای با بهانه‌های مختلف درگیر این بلای خانمان‌سوز شوند و علاوه بر آسیب به خود و خانواده خود خانواده‌های بسیاری را به نابودی بکشند.

دهشیری اظهار داشت: در این ایام آزادی‌بخش قدر آزادی به‌دست‌آمده را بدانید و با تقویت اراده خود به جامعه بازگردید و زندگی سالمی را آغاز کنید.

وی گفت: با پیشنهاد هوشمندانه و تحسین‌برانگیز رئیس قوه قضاییه و لطف و تدبیر مقتدرانه مقام معظم رهبری با عفو پدرانه فریب‌خوردگان متنبه اغتشاشات اخیر، روحیه امید و نشاط اجتماعی و انسجام ملی خوبی را در بین زندانیان و خانواده آن‌ها به پا کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: گاهی این ارفاقات قانونی و دلسوزانه قضات به لحاظ شرایط مددجو می‌تواند برخی نقدها را در پی داشته باشد، اما امید است این دلسوزی و خیرخواهی قضات زمینه بازگشت به زندگی شرافتمندانه شما را فراهم کند.

دهشیری افزود: خوشبختانه در یزد به همت قضات، مسئولان و خیرین اتفاقات خوبی در حوزه آزادی زندانیان رقم می‌خورد که قابل‌تقدیر است

رئیس‌کل دادگستری استان یزد در پایان گفت: شما باید به‌عنوان الگو که این مسیر اشتباه را طی کرده‌اید از اطرافیان خود مراقبت کنید تا به این مسیر دچار نشوند.

انتهای پیام/ش

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.