ID : 824547
مشروح/سخنرانی حداد عادل در سالن شهید پاکنژاد یزد؛

از جریان تقلب در مجلس ششم تا طلب عاقبت بخیری برای احمدی نژاد از زبان حداد عادل


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص ورود خود به مجلس ششم گفت: زمانی که سرکرده فتنه از کاندید شدن من در مجلس با خبر شد، گفت: "مگر ما می گذاریم حداد وارد مجلس شود!!!"

به گزارش خبرنگار یزد رسا، "غلامعلی حداد عادل" نماینده مردم تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دیشب شنبه در سالن اجتماعات تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد در خصوص سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان یزد در ۱۲ دی و همچنین هفته بصرت سخنانی را مطرح نمود.

حداد عادل با اشاره به قرار گرفتن استان یزد در یک منطقه جغرافیایی که متوسط بارش باران آن در سال حدود 100ملیمتر است گفت: با توجه به اینکه یزد در یک منطقه خشک جغرافیایی قرار گرفته، اما مردم دارالعباده با سختکوشی خود دارای یک اقتصادی پویا هستند که می توانند الگویی از اراده ی ملی برای برای تولید ملی و کار و تلاش باشند.

حداد عادل با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به دارالعباده یزد گفت: سفر های مقام معظم رهبری به استان ها هم برای مردم آن شهر بابرکت است هم برای کل کشور، و با توجه به اینکه این سفرها علاوه بر برکات استانی دارای تأثیرات ملی و حتی فراملی هستند بنابراین از اهمیت ویژه ای برخوردارند و مردم دارالعباده نیز باید این روز را گرامی بدارند.

 عادل با اشاره به اینکه در سفرها رهبری به استان ها مواضع جمهوری اسلامی و دنیای اسلام مطرح می شوند خاطر نشان کرد: سفرهای حضرت آقا در تحکیم بنیان نظام تأثیر شگرفی داشته اند زیرا همین اواخر، زمانیکه دشمن از تحریم های و مشکلات ارزی احساس پیروزی می کرد، ما شاهد این موضوع بودیم که مقام معظم رهبری با سفرشان به خراسان شمالی به دشمنان فهماند که رابطه ی مردم با رهبری و نظام ، رابطه ای نیست که با تصمیمات کاخ سفید و موساد از هم گسسته شود.

وی در خصوص وارد شدن روز جدیدی در تقویم سیاسی ایران به نام روز 9دی گفت: تفاوت روز های دیگر این انقلاب با حماسه 9دی در این موضوع است که؛ در حوادث و روز های سرنوشت ساز این انقلاب این بنیان گذار انقلاب بود که به عنوان قهرمان حوادث شناخته شد اما در حماسه 9دی که برآمده از یک فتنه ی بزرگ در داخل کشور بود قهرمانان اصلی آن مردم بودند که با رهبر و ولی زمان خود تجدید میثاق نمودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حماسه ی 9دی چند اصطلاح فتنه، بصیرت و جنگ نرم  را وارد زبان سیاسی کرد، که این به معنای نبود این اصطلاحات در زبان سیاسی این نظام نبود بلکه در سال 88 مصداق بارزی را پیدا کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برگزاری یک انتخابات آزاد در سال 88 و تشکر مقام معظم رهبری به خاطر حضور 85درصدی مردم در انتخابات گفت: این حضور 85 دصدی یک پیام برای غربی هایی که خود را همیشه پشت ادعای واهی دموکراسی پنهان می کردند و خود را معلم دموکراسی می دانستند، داشت که یک نظام اسلامی با پشتوانه ی ولی فقیه خود چگونه توانسته پس از سی سال 85 درصد را پای صندوق هایی بیاورد که حتی در کشور های اروپایی با آن همه ادعا نصف این جمعیت را هم نمی توانند پای صندوق بیاورند.

وی افزود: اما این شیرینی حضور حداکثری با دعوت همه ی خبرنگاران داخلی و خارجی توسط یکی از  نامزدهای فتنه گر 88 و اعلام پیروزی مقتدرانه ی خود،تلخ شد و سبب به وجود آمدن حماسه 9 دی ماه شد.

عادل گفت: پس از اینکه صندوق ها خبر از پیروزی کاندید دیگری را در انتخابات داد، سران فتنه که در مناظرات خود حریف را به عدم رعایت قانون متهم می ساختند، بدون هیچ دلیل منطقی با بلند کردن علم تقلب در انتخابات، لطمه ای به این حیثیت این نظام در جهان وارد نمودند که دشمنان این انقلابی را که به خاطر آن خون های زیادی ریخته شده را متهم به تقلب کنند.

 وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه رهبر انقلاب از فتنه گران خواهش کردند به قشون کشی خیابانی پایان دهند اما عده ای که دم از امام و رهبر می زدند به این درخواست ولی زمان پاسخ منفی دادند.

راه حل بصیرت شناسی

عادل با اشاره به اینکه در فضای غبار آلود فتنه تشخیص حق از باطل دشوار است، راه حل عبور از این فتنه را بصیرت خواند و گفت: یکی از راه حل های  بصیرت این است که ما فریب شهرت اشخاص را نخوریم، در واقع رجال را با حق بشناسیم و نه حق را با رجال.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دومین راه بصیرت شناسی را شناخت جریان های حمایت کننده این کاندیداتور ها وبررسی  کارنامه ی سیاسی این جریان ها در طی 30 سال بعد از انقلاب دانست.

وی سومین نشانه بصیرت را سبک سنگین کردن حرف هایی که مطرح می شود دانست و گفت: ما باید کد هایی را که کاندیداتور ها در صحبت ها و مناظرات خود مطرح می نمایند را به دقت واکاوی کنیم که نمونه بارز آن انتخابات 88 بود که ابتدا برخی از نمایندگان در مناظرات خود از حمایت ایران از لبنان انتقاد و در ادامه در اغتشاش های خیابانی خود شعار نه غزه و نه لبنان را سر دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام چهارمین نشانه بصیرت را واکنش دشمن نسبت به عمل آن جناح و اشخاص دانست و گفت: اگر دشمن به عمل جناحی واکنش مثبت نشان داد نباید از آن کاندید حمایت کنیم.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا سران فتنه محاکمه نمی شوند گفت: فتنه گران در دادگاه ملت محاکمه شدند که این محاکمه به مراتب بدتر از محاکمه ی قضایی بود و حصر خانگی سران فتنه بعد از اینکه مدتی پس از 9دی نیز آزاد بودند بیشتر به نفع خود آن ها بوده است.

وی در خصوص اینکه ورود زود هنگام به انتخابات با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به صلاح نیست گفت: بنده هنوز تصمیم جدی برای حضور در انتخابات را نگرفته ام و تبلیغات بنده برای حضور پرشکوه مردم در انتخابات است نه برای تبلیغ خودم.

حداد عادل با اشاره به اینکه اختلاف بین مجلس و دولت وجود دارد گفت: مهمترین اختلاف بین مجلس و دولت در رابطه با روش های اقتصادی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در رابطه با احمدی نژاد روشن گری نمایید گفت: احتیاجی نیست و همه چیز در رابطه با ایشان مشخص است که انشاالله عاقبت ایشان و عاقبت همه ی ما ختم به خیر شود.

حداد عادل اظهار داشت: در انتخابات آینده سه ضلع برای پیروزی تلاش می کنند. شما باید با توجه به عملکرد و سابقه آن ها و رهنمودهای رهبری، خودتان تشخیص داده و تصمیم درست بگیرید و اسیر شهرت ها و چهره ها را نشوید.

جریان ورود حداد عادل به مجلس ششم از طریق ابطال آرای علیرضا رجایی

حداد عادل در خصوص جریان ورودش به مجلس ششم، از طریق ابطال آرای علیرضا رجایی گفت: بنده بعد از اینکه اعلام شد در انتخابات مجلس ششم، نفر سی و سوم شدم، اعتراضی نکردم و فقط نامه ای نوشتم که در آن نامه فقط به این نکته اشاره کرده بودم که چرا در مسجدی که من و خانواده ام در آن رای داده ایم رای من صفر بوده است. چند روز بعد شورای نگهبان آراء را شمارش کرد و بعداً در تلویزیون اعلام کردند که بنده نفر 29 شده ام. سعی من بر این است که راجع به خودم و این قضایا کمتر صحبت کنم اگر عمری بماند بعدا در خاطراتم برای مردم و جوان ها خاطراتی را در این زمینه منتشر خواهم کرد.

عضو شورای نگهبان ادامه داد: چندین ماه بعد از انتخابات در مجلسی جزء مستمعین بودم، عده ای افراد ناشناس جلو آمدند و گفتند: زمان بازشماری آرای صندوق ها که به دستور شورای نگهبان انجام می گرفت، ما آراء را شمارش می کردیم و آرای شما را در هر صندوقی 50 تا 100 رای کمتر می نوشتند. این چند نفر نه عضو حذب، نه گروه سیاسی و نه جزء گروه خاصی بودند.

وی همچنین گفت: بنده از زبان یکی از نزدیکان سران فتنه ی آن زمان، که خود از اصولگرایان بود، شنیدم که می گفت: زمانی که سرکرده فتنه از کاندید شدن من با خبر شد گفت: مگر ما می گذاریم حداد وارد مجلس شود!!! و بعد هم زمانی که در مجلس به آن ها می گفتند مطابق کدام قانون، اعتبارنامه حداد عادل را تصویب نمی کنید می گفتند: می ترسیم آن را تصویب کنیم و حداد به مجلس راه پیدا کند و اصولگرایان مجلس را به دور خود جمع  کند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.