ID : 8551645
اقشار مختلف مردم تفت:

از مردم مظلوم غزه حمايت مي کنيم/ غزه با حمايت ملت ايران دوباره ساخته مي شود


روز نهم مهر ماه به عنوان روز ملی همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین نامگذاري شد که شنيدن نظرات اقشار مختلف مردم تفت در اين زمينه خالی از لطف نیست.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، روزنهم مهر ماه به عنوان روز ملی همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین نامگذاري شد.
خبرنگار صبح تفت براي شنيدن نظرات اقشار مختلف مردم در اين زمينه به ميان آن ها رفت.


مهدي احمدي قاري برجسته تفتي در گفتگو با خبرنگار صبح تفت با بيان اينکه کمک به هم نوع وظيفه است که دين اسلام به آن سفارش کرده است چه برسد به آنکه مسلماني از مسلمان ديگر طلب کمک کند.

وی افزود:کمک به مردم مظلوم فلسطين و غزه نه تنها وظيفه ما بلکه وظيفه هر انساني است.
احمدي با تشکر از کساني که اين روز را بنام روز همبستگي و کمک به مودم غزه نامگذاري کردند گفت:بايد همه ما در حمايت از مردم غزه و بازسازي آن تلاش کرد.


ابوالفضل شباني قهرمان کاراته کشور نيز گفت:ما بايد با تعصي از رهبر خود به کمک مردم غزه به هر طريقي بشتابيم.

وی با بيان اينکه کودکان غزه منتظر کمک تنها حاميان خود يعني مردم ايران هستند، گفت:فلسطین مظلوم با مقاومت و صبر خود در جنگ علیه رژیم غاصب پیروز شدند، اما مرحله بعد از جنگ که مرحله بازسازی غزه است نیاز به کمک همه ملت‌های مسلمان بلکه تمام جوامع انساني دارد.


ميلاد رضايي فرمانده پايگاه مقاومت بسيج محمد رسول الله نيز با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همواره پشتيبان مردم مظلوم غزه بوده است، اظهار داشت:حمایت از مظلومان دستور دین مبین اسلام است و شیعه، سنی در اين راستا تفاوتي نمي کند.


 حجت الاسلام فلاح روحاني برجسته تفتي جمع‌آوری کمک به مردم غزه را اقدام مهمی دانست و گفت: مردم ایران در این زمینه ها پیشگام هستند.
وي ادامه داد:ملت ایران همواره مدافع مردم فلسطین بوده‌اند و برای دفاع از حقوق این ملت به پا می‌خیزند.

کاظم دهقانيان نصر آبادي نويسنده تفتي نيز گفت: غزه باید آباد شود تا مردم در این سرزمین با آرامش خاطر زندگی کنند،
وي افزود: همه خانواده های ایرانی در این حرکت زیبا شرکت خواهند داشت و مردم غیرتمند تفت نيز همواره در تمامی صحنه ها حضور درخشان و فعالی از خود بجا گذاشته است.


عليرضا فلاح فروشنده تفتي با اشاره به اهمیت کمک به مردم مظلوم غزه بیان کرد: مردم غیرتمند تفت همواره در تمامی صحنه ها حضور درخشان و فعالی از خود بجا گذاشته است و امسال نیز این امر با حضور مردم در پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی بار دیگر همبستگی و حمایت خود از مردم مظلوم غزه را به تصویر خواهند کشاند.
 

علي دهقاني دانشجوي تفتي در همين زمينه اظهارداشت:مردم غزه با نثار خون خودشان زمینه را برای محو کامل این غده سرطانی فراهم کردند و این موضوع براي ملت مسلمان ایران که همیشه در کنار مردم مظلوم غزه بوده است از اهمیت بالایی برخوردار است.
وي ادامه داد: ملت مسلمان ایران همیشه در کنار مردم مظلوم غزه بوده و خواهد بود.

ابوالفضل کاوه باستاني کار تفتي نيز اظهار داشت: مقاومت مردم غزه زیر آتش حملات اسرائیل اين موضوع را به همه دنيا اثبات کرد که خداوند هميشه ياوران مظلومان است.
وی افزود: باستاني کاران تفتي با برخورداری از روحیه پهلوانی همانند دفاع مقدس با معرفی شهدای بی شماری به نظام جمهوری اسلامی ایران، این بار در حمایت و بازسازی غزه وارد می شود.

سيد جلال صفوي فوتباليست تفتي نيز مردم غزه را برادران ديني ما دانست و گفت: مردم غزه يکي از مظلوم ترين مردمان جهانند و وظيفه ماست که از تمام مستضعفين جهان بويژه اين مردم مظلوم حمايت کنيم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.