ID : 8863058
معاون فنی و اجرایی مهریز عنوان کرد

استمرار روند سرشماری عمومی کشاورزی در چهار هزار و 588 بلوک مهریز


سیگارچی با اشاره به استمرار خوب روند سرشماری عمومی کشاورزی در مهریز گفت:سرشماری کشاورزی در ۴۶۵ آبادی و چهار هزار و 588 بلوک شهرستان مهریز ادامه دارد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز؛ معاون فنی و اجرایی شهرستان مهریز با اشاره به استمرار خوب روند سرشماری عمومی کشاورزی در مهریز گفت: سرشماری کشاورزی در ۴۶۵ آبادی و ۴۵۸۸ بلوک شهرستان مهریز که شامل ۵ دهستان و شهر مهریز مباشد با همراهی ۱۲ مامور سرشماری و همکاری مردم خوب مهریز همچنان بدون هیچ مشکلی ادامه دارد .

سیگارچی ادامه داد: دوازده مامور سرشماری درهشت حوزه روستایی در دهستان های بهادران – خورمیز – تنگ چنار – میانکوه و ارنان و همچنین چهار حوزه سرشماری شهری در شهرستان مهریز این سرشماری را انجام می‌دهند و بر اساس گزارش‌های رسیده، مردم خوب و فهیم شهرستان مهریز همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند.

وی خواستارشد مردم شهرستان مهریز با اعتماد به مسئولان بدون دغدغه خاطر، اطلاعات صحیح و درست در اختیار ماموران قرار دهند چراکه در این راستا بخش فرمانداری، بخشداری، جهاد کشاورزی، مراکز خدمات کشاورزی جهاد ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی با ماموران سرشماری، در خدمت مردم هستند.

سیگارچی با اشاره به این که توسعه روستایی و توجه به بخش کشاورزی از اهداف دولت تدبیر وامید است افزود: اطلاعات سرشماری عمومی کشاورزی مبنای تمام برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی و تصمیمات بخش عمران روستایی خواهد بود.

وی در پایان گفت : با توجه به پراکندگی آبادی ها در شهرستان مهریز امیدوارم با اهتمام دو چندان ماموران سرشماری شهرستان مهریز و البته همراهی مردم خوب و فهیم شهرستان این کار با دقت و سرعت انجام بپذیرد .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.