ID : 16435147
فرماندار ابرکوه در جلسه شورای برنامه ریزی:

اعتبارات ملی سال گذشته ابرکوه بر اثر کوتاهی ارگان ها برگشت خورد/ ابرکوه؛ تنها شهری که 4 اثر فرهنگی ناملموس به ثبت ملی رساند


فرماندار شهرستان در جلسه شورای برنامه ریزی گفت: برخی از ارگان ها در سال گذشته می توانستند از اعتبارات ملی استفاده کنند، اما بر اثر قصور آنان این اعتبارات جذب نشده و برگشت خورد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، صبح امروز سید نبی رسولی فرماندار شهرستان در جمع مدیران دستگاه های اجرایی ضمن قدردانی از مردم و حاضرین در جلسه جهت برگزاری مطلوب مراسم عزاداری امام حسین(ع)، اظهار کرد: ابرکوه تنها شهری است که توانسته است چهار اثر فرهنگی ناملموس خود را به ثبت ملی برساند که این امر نشان از وحدت و همدلی مردم و مسئولین در شهرستان است.

رسولی در رابطه با بودجه ای که در قالب تملک و دارایی به شهرستان اختصاص داده شده است گفت: امسال برای ابرکوه اعتباری بیش از 132 میلیارد ریال مصوب گردیده که فقط برای پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد داشته و همچنین موارد ضروری مصرف خواهد شد و نکته حائز اهمیت اینکه فصل های مشخص شده به هیچ وجه قابل تغییر نیست.

وی خاطرنشان کرد: برخی از ارگان ها در سال گذشته می توانستند از اعتبارات ملی استفاده کنند، اما بر اثر قصور آنان این اعتبارات جذب نشده و برگشت خورد؛ لذا امسال کلیه اداراتی که اعتبارات ملی به آنان تعلق می گیرد، باید در جهت جذب اعتبارات مذکور اقدامات لازم و به موقع را انجام دهند.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: شهرداری ها از نظر مالی مستقل بوده و بودجه ای از بخش تملک و دارایی به آنها تعلق نمی گرفت اما با عنایت به ضعف مالی و محرومیت شهرستان ابرکوه، 12 میلیارد ریال بودجه از محل اعتبارات استانی به هر دو شهرداری مهردشت و ابرکوه اختصاص داده شد.

رسولی در ادامه توسعه ساختمان بیمارستان خاتم الانبیاء، احداث راه آهن و پروژه فاضلاب را از جمله طرح های مهمی برشمرد که در حال تکمیل شدن می باشد.

انتهای پیام/م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.