ID : 12835646
اهداء عضو اهداء زندگی است

اعضای جوان بافقي جان 4 بیمار را نجات داد


عباسعلی طالعی جوان بافقی که در اثر سانحه‌ تصادف دچار مرگ مغزی شده بود پس از انتقال به بیمارستان و تحت مراقبت هاي درماني چند روزه پس از تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده، اعضای وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش یزد رسا،  بافق خبربه نقل از روابط عمومي فرمانداري بافق نوشت: فرماندار بافق شب گذشته با خانواده مرحوم "عباسعلي طالعي" که در اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده و دريچه هاي قلب ، کبد و کلیه ها خود را با موافقت خانواده اش به بیماران نیازمند عضو اهدا کرده و جان 4 نفر را نجات داد، دیدار کرد.

 

"سيد مهدي طلايي مقدم" در این دیدار ضمن عرض تسليت و قدردانی از این خانواده نمونه، اهدای زندگی به یک فرد را معادل نجات يك خانواده دانست و گفت: فقط انسان‌های بزرگ می توانند در لحظات خطیر تصمیم‌های بزرگ بگیرند.

 

وي افزود : اين اقدام خيرخواهانه شما مایه مباهات شهروندان و شهرستان است ،شما خانواده مرحوم با اهدای اعضای بدن فرزندتان به نیازمندان موجب نجات جان 4 بيمار شدید و کار بسیار بزرگی انجام دادید.

 

گفتني است این جوان که در اثر سانحه‌ تصادف دچار مرگ مغزی شده بود پس از انتقال به بیمارستان و تحت مراقبت هاي درماني چند روزه پس از تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده، اعضای وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/ع

summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


رهگذر ali baba
سلام من یکی از دوستای عباسعلی ام من 9سال بود که باهاش دوس بودم اسممم رو واسه عباسعلی گذاشتم رهگذر چون اون خیلی از اهنگ رهگذر خوشش میومد علی بابا
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۴/۰۲/۳۰ ۰۲:۲۵.